Ikeas pappkassar

kakan89

Trådstartare
Alltså vad har hänt med IKEAs pappkassar?! De 3 senaste gångerna jag handlat där har handtagen gått sönder när jag burit hem kassarna. Har aldrig varit med om detta innan och alltid köpt deras kassar för att de är stora och bra till typ pant och dyligt.
/
Mycket butter en torsdagskväll.

Jag vet inte hur det är med Ikeas pappkassar, men City Gross har försämrat handtagen på sina verkar det som.
Vid två tillfällen på raken så har kassarna rasat sönder innan jag ens hunnit ut från självscannings-kassan.
Nu köper jag bara plastkassar eller har med egna tygpåsar.

Liknande trådar

Övr. Barn Nu har topplocket gått här och jag behöver er hjälp och reda i om jag är orimlig eller inte. I början av mars gick ett pingisrack... 2
Svar
28
· Visningar
3 213
Senast: Badger
·
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 338
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 239
Senast: __sofia__
·
Hästhantering Hej! Jag har en 23 år gammal dressyrhäst som jag haft i 9 år. Jag känner henne alltså mycket väl! Hon har alltid haft mycket energi och... 2
Svar
35
· Visningar
3 188

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka