• Övr. Djur
  • Trådstartare Trådstartare SessCa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 299
S

SessCa

Nu var det över 7 år sen vi gjorde oss av med våran sista iller.
Och mamma har börjat bli sugen på en ny.
Så, jag tänkte höra med er fall ni vet vart man kan komma i kontakt med illeruppfödare. :)

Hoppas inte den här tråden ses som en annons nu.

Sv: Iller!

Tusen tack!! :bow:
Att leta på blocket var komplett omöjligt, då de enda annonser vi hittade var smått oseriösa då honillrarna inte var kastrerade och de flesta inte ens handtama

Så lite så :)
Kan ju passa på att tipsa om Zoonen.com, är en hög illerfolk där och därifrån jag har hämtat länkarna :)

Tack igen!

Helt underbart, längtar verkligen efter att få hem en liten korv! :love:

Det får jag göra. :)
Funderade på att låna scaner och lägga in lite bilder på våra gammla monster som inte finns mer.
14 illrar förut, 2 vuxna och tolv valpar. :love:

Liknande trådar

Däggdjur Jag har växt upp med husdjur; katter, hamstrar, kaniner och hundar. Från 11 till 19 år hade jag därtill minst en häst, totalt 4 egna och...
Svar
8
· Visningar
1 298
Senast: Bison
·
Övr. Djur Har en avlivning bokad imorgon för min kaninhona som är sju år. Han har en snabbväxande böld i ena kinden och vet vill inte operera pga...
Svar
3
· Visningar
1 111
Senast: DarkInNight
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 620
Senast: Ginne
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Just nu känner jag en längtan efter något. En längtan efter att återuppta de saker som gjorde livet så härligt – spontana resor...
Svar
0
· Visningar
410
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka