Milley

Trådstartare
Hej!

Skulle någon som köpt nyimporterade hästar från Polen, Tyskland, HOlland vilja skriva några rader till mig o berätta hur det gick till och hur hästen var?

Tack!!

Milley

Sv: Importer

Jag är inte säker på att jag svarar dig på det du vill veta- Du skrev- som har köpt nyimporterade hästar fr.....
Om du menar om någon ha importerat själv så har jag gjort det vid 2 tillfällen. Jag har 2 tyska halvblod som jag köpt 2004 och 2006. Jag kommer helt klart att köpa därifrån fler ggr trots att jag bor i Norra Sverige och bet transport hit upp så är det inga problem och framför allt SÅ mkt billigare än svenska hästar. Och hittills så är jag SÅ nöjd som jag bara kan vara med mina 2.
Våga köpa från Tyskland- tveka inte!!!:bump:

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 471
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 577
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 558
Senast: Lavinia
·
Ridning Hej hallå. Lite pinsamt men måste ändå fråga, har någon några bra grundläggande övningar för att hoppningen ska gå bättre? Jag har...
Svar
3
· Visningar
739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka