Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Skulle någon som köpt nyimporterade hästar från Polen, Tyskland, HOlland vilja skriva några rader till mig o berätta hur det gick till och hur hästen var?
Jag är inte säker på att jag svarar dig på det du vill veta- Du skrev- som har köpt nyimporterade hästar fr.....
Om du menar om någon ha importerat själv så har jag gjort det vid 2 tillfällen. Jag har 2 tyska halvblod som jag köpt 2004 och 2006. Jag kommer helt klart att köpa därifrån fler ggr trots att jag bor i Norra Sverige och bet transport hit upp så är det inga problem och framför allt SÅ mkt billigare än svenska hästar. Och hittills så är jag SÅ nöjd som jag bara kan vara med mina 2.
Våga köpa från Tyskland- tveka inte!!!
Juridik & Ekonomi Med hänsyn till att man fortfarande säger att kvinnor förlorar mycket pension pga föräldraledighet och deltidsarbete så är har jag full...
Trädgård & Växter Ge inte upp hoppet om dem! Min erfarenhet är att tomater brukar återhämta sig efter lite misshandel. Om det blir kallt framöver skulle...