importera favoriter till Safari?

swemale

Trådstartare
Någon vänlig skä'l som vet hur man importerar sina favoritter från IE8 till Safari? Eller måste man gå genom dem en och en?

tackar på förhand
Swemale

Sv: importera favoriter till Safari?

byter du från pc till mac eller byter du bara webbläsare?

installerar du safari i windowsmiljö så kommer den fråga om du vill importera när du startar programmet.

om du nu ska byta plattform så gör du enklast i att du väljer att exportera dina favoriter i internet explorer. Sitter ej i windowsmiljö så jag vet inte exakt var i menyerna det ligger men det är ju enkelt att söka. Jag vet inte om internet explorer packar ihop favoriterna som ett arkiv eller om det blir en mappstruktur, det varierar mellan olika webbläsare.

sedan så tar du över det som blev av exporten till macen och i safari så går du in under "arkiv" -> "importera bokmärken".

Sv: importera favoriter till Safari?

Har samma problem med min safari. Ska börja med IExplorer.

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Min 16 årige hane har hypertyreos (bra T4 värde nu m h a medicin Apelka vet) samt så har han jättemycket artros, särskilt i...
Svar
10
· Visningar
846
Senast: Joppsa
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 504
Senast: Kajsalisa
·
Hundträning Hej. Jag funderar på vad ni har för passitivitetstips? Min hund går upp i varv och tar extremt lång tid på sig att varva ner på nya...
Svar
12
· Visningar
703
Senast: Grazing
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå... 5 6 7
Svar
127
· Visningar
8 160
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka