importhästar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare frea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 782
F

frea

Någon som vet var du hitta info om hästar imp kwpn tävlingsresultat
avkommor mm

Sv: importhästar

Jag söker också info om en import... Har besökt ovanstående sida men hittar bara hingstar där. Det ska finnas hemsidor där man kan söka på hästens reg.nr (i tex tyskalnd), skulle vara jätteglad om någon hade bra tips:bow:

Nu var jag lite förvirrad.. Blandade ihop sidorna, ovanstående sida är bra. Tyvärr hittade jag inte vad jag sökte ändå, men jag kunde iaf registrera min egen häst i registret.:banana:

Absolut säkrast och snabbast är att maila kwpn. Då får du en lunta om alla tävlingsresultat, avkommor, egna testresultat osv.
Det kan du aldrig leta upp på webben eftersom de databaserna inte är sökbara för oss vanliga dödliga.

Du får svar inom ett par dagar, de är blixtsnabba!
mvh

Liknande trådar

Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
2
· Visningar
655
Avel Jag är jättenybörjare på avel och är i full färd med att försöka välja hingst. Hittar många äldre trådar om samma ämne med hingstar som...
Svar
17
· Visningar
1 388
Senast: Murray
·
Avel Vet ej om det är rätt tråd för just detta.. men är det någon som vet hur man kan hitta en hästs stamtavla? Försökt söka i flera år men...
Svar
4
· Visningar
431
Senast: Freazer
·
Avel Hej! Jag undrar om någon vet vart jag kan hitta om mitt sto har haft föl innan? Veterinären såg att hon har blivit sytt i vulvan och då...
Svar
5
· Visningar
899
Senast: Tuppis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka