In-/tillridningsstall och bestraffningar.

Där jag har min unghäst, förvisso "kollo med lösdrift" så har ägaren sagt att jag kan komma när jag vill, hur ofta jag vill utan att säga till. Men jag tycker det är lite kutym att meddela att jag kommer, även om jag kanske göra det några timmar innan bara. Mycket för att hade det varit jag hade jag velat veta vem som rörde sig på min gård och även att de byter ju hagar så slipper man leta runt vilken hage de går i.
 
Men det är väl det jag sagt hela tiden att man ska höra av sig, det är ju skillnad på det och öppet hus!
Jag har skrivit hela tiden att man måste ha rätt att komma samma dag om man vill. Huruvida man måste höra av sig eller inte spelar ingen roll, det är upp till var och en att välja vilken tid som är okej osv, sålänge man har rätt att besöka samma dag.

Det får inte finnas tid att försöka dölja någonting.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Måste lämna ut min 2 åring (eller ja, 2 ½ år snart) på foder på obestämd tid pga att jag ska flytta och det inte finns stallplats...
Svar
15
· Visningar
1 546
Senast: jezzibell
·
Träning Vet inte riktigt vart denna tråd hör hemma men chansar här inne efetrsom de rör sig om hästhantering! Jag har min häst utlånad och...
Svar
3
· Visningar
1 288
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp