Inaktuella trådar?

karamelldrottningen

Trådstartare
Jag skrev förr ett antal trådar på olika forum, dessa är nu borttagna. Tar ni bort dem efter ett visst antal månader, eller? Det finns ju trådar som är från Bukes begynnelse, varför får de vara kvar så länge och vem bestämmer när de ska bort?

Mvh KD.

Sv: Inaktuella trådar?

På snackforumen Ungdom, Äldre Ungdom, Senior och Gnägg rensas automatiskt alla trådar där ingen skrivit under de senaste två månaderna. På övriga forum raderas trådar som bryter mot regler.

Okej, tack för svaret!

Det var förvisso på hästforum och jag tror inte att de bröt mot någon regel, men inte hittar jag dem för det...

Ok det var dumt tycker jag, för nu hittar jag inte en tråd som jag startat tidigare och som hade en hel del bra namnförslag som jag tänkt studera en sista gång. Men då vet jag till nästa gång att de kan försvinna.

Liknande trådar

Övr. Barn Det är lite roligt att jag startade en tråd, skrev inte färdigt i originalinlägget men tråden fick god fart ändå... 😁🙈 Tråd 'Mens'...
Svar
3
· Visningar
701
Senast: pajaztar
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 april så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara avslutad... 3 4 5
Svar
81
· Visningar
2 433
Senast: doppler
·
Övr. Hund Jag har sedan drygt två veckor tillbaka bara min 13-åriga whippet kvar. Hon har sedan hon var valp varit helt okomplicerad med att...
Svar
9
· Visningar
874
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas 1 november så ni kan börja leta efter lämpliga böcker! Boken måste alltså vara... 13 14 15
Svar
298
· Visningar
9 609
Senast: Lejontand
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025