Inbördes pladdertråd

Sv: Inbördes pladdertråd

Men det är skönt att plugga i solen. Fast kanske inte så effektivt.:grin: Å andra sidan kan man inte städa när man inte är hemma!:angel:

Haha exakt, inte fuska och gå ut och springa heller... :p Men får se, kan bli lite väl stressigt med tentor tors och lörd, cagnes sön-tors och sedan massa folk hit på lördagen igen... Gaah skulle aldrig kollat flygen... :angel:

CaManen hur går det med inridningen av Usama Bin Ängel,:cool::eek::cool::eek:OM det blir för mkt :bump:så se det som en BONUS då slipper du gå på GYMMET

Jag och Conversation Piece från Travforumet har lånat en terroristfröken av Ulf Henriksson. Hon är tre och helt ohanterad!! Our Angel heter hon egentligen. Fin stam!!:banana:

Annette har Ängelen hemma hos sig och fick på henne grimma natten mellan måndag och tisdag. Skickade SMS 01.06...

I dag har hon släppt ut henne i hagen tillsammans med en travarfarbror, Hå(r)vard men jag har inte hört om Annette har lyckats fånga henne ännu. Kanske hon får gå ute hela natten. Det är en jättetrevlig häst men hon har liksom inte gått kursen.:angel:

För övrigt gör Skuttelin alla förälskade. :love: Hon lånades ut som sällskapshäst innan jul men i förra veckan började lånerskans dotter rida henne och nu vill hon, dottern Erika, tävla henne i westerngrenar. Skutt är en riktig pärla. Och det är Ängelen ocskå!:laugh:

Aha trevligt, låter som ett kul vinterprojekt! :D

Kul med lilla Skutt, hon kan nog bli en fin tävlingshäst!!

Liknande trådar

Hästmänniskan Behöver egentligen bara skriva av mig lite... Att det ska vara så svårt att hitta rätt stall som inhyrning. Skriver ”rätt”, för många... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
11 928
Senast: svea
·
Övr. Hund Min tollare fyller 2 år i slutet av mars. Han är en underbar hund med mycket energi och glädje. Vårt (eller egentligen mitt) problem är... 2 3
Svar
50
· Visningar
10 144
Senast: AlmostEasy
·
Äldre Snart 36 år gammal finner jag mig plötsligt stående utan varken jobb, häst eller man. Mitt liv är ett helt oskrivet blad och det är med... 2
Svar
36
· Visningar
3 261
Senast: Tranan
·
  • Låst
Tjatter Kalle förklarar med allvarlig stämma "Nu är det strid mellan den Vita och den Röda Rosen och tusen sinom tusen själar skola gå in i... 33 34 35
Svar
691
· Visningar
19 256
Senast: Magnum
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V