Information?

_0_1_2_3_

Trådstartare
Jag vill börja med distans.

och vet inte ett dugg om sporten.
finns det nån hemsida där info står?
vad man behöver för saker/utrustning.
Hur man tränar upp hästen för distans och olika tävlingar?

Sv: Information?

Hej!
Börja med att leta här på forumet i gamla trådar, det finns mycket bra information där. Du kan även söka på google så kommer det upp massa med hemsidor till olika ridklubbar som håller på med distans och även privata sidor med bra info på.
Du kan även åka till en distanstävling och prata med arrangörena och få mycket bra tips och en inblick i distanssporten!

Lycka till! //Jonna

Sv: Information?

Hejsan, jag började själv med distans för 2 år sen (tävlar dock inte längre).
Du kan gärna skicka PM om du undrar något, det finns många som kan mer om distans än mig men jag vet iallfall lite om att vara ny i sporten ;)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 648
Senast: Mirtai
·
Samhälle Hittade att fastighetsnära insamling är det alla kommuner ska jobba för och ska finnas på plats 2027. Hur långt har eran kommun kommit... 2 3 4
Svar
61
· Visningar
2 453
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 279

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka