JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Inga åtgärder efter travolycka
Moderator
Hästnyheter
(SR)
Det är viktigt att hitta en långsiktig lösning på det kommunala stödet till Karlstads ridklubbar och ridskolor. Det konstaterar...
Hästnyheter
(SR)
En missnöjd ponny-ägare i Karlstad JO-anmäler Jordbruksverket för brister i tävlingsreglerna för ponnyhästar...
Hästnyheter
(SR)
En granskning som Sveriges Radio Väst presenterade i går visar på stora brister när det gäller jämställdhet i nio...
Hästnyheter
(SR)
Länsveterinären vill ha djurförbud för en värmländsk bonde som dömts för djurplågeri. Mannen dömdes i december till dagsböter för...
Diskbråck
Hundhälsa Min hund har diskbråck. Hon har haft det nu i 5 år typ (eller 4?). Jag sköter det genom smärtlindring, kiropraktor, träning och ljusterapi.
Hippocampus
15 minuter sedan
Svar: 1
Visningar: 31
Hund
Kattsnack 11 🐈⬛🐈
Övr. Katt Imorgon flyttar grabbarna till föräldrarna på obestämd tid. Vi har stora problem med inomhusluften så där vill jag inte ha dom.
Just...
LadySara
Idag kl 20:22
Svar: 1 148
Visningar: 60 750
Katt
Tråden för spår
Hundträning Nu lyckades jag komma ihåg att starta appen när tilda gick spåret 😅 glömde dock flagga den tredje apporten och glömde markera att hon...
Trott
Idag kl 19:42
Svar: 559
Visningar: 47 180
Hund
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Jag vet. Du kan importera en från Irland. Jag kan skicka länk 😇 När den är i Sverige och vetbes ua kan jag köpa den av dig 😅
(Hjälper...
Alexandra_W
9 minuter sedan
Bildtråd
Gnägg Hittade dom sovandes i kvällssolen när jag var ut vid 19-tiden i kväll.
Hr blåst massor i dag så nu när det lugnat sig lite passade de...
Kristall10
13 minuter sedan