linzan

Trådstartare
När man ska beställa därifrån, kan man beställa från den sista katalogen som kom ut då?
Tycker det verkar lite snurrigt och dåligt med uppdateringar!
 
Jo jag har sett det! de har as dålig uppdatering!
de har fortfarande från 2001-2002 katalogen? eller någotn sådant,,tycker att de borde uppdatera..
Skriv till deras mail om de har någon och klaga!!
 
Jag undrar om butiken är nerlagd i Sverige??

Har inte fått någon mer katalog....har väl inte sett dem annonsera heller.....
 
Affären finns kvar men dom har slutat att göra nya kataloger har hört att deras daska sida ska vara bättre uppdaterad men har ej kollat själv.
 
Ingdams grejor säljs inte varken på katalog eller nätet.
Vill man handla på Ingdams måste man åka till affären! :(
 
Ingdams finns visst kvar på nätet. Det är dock den senaste katalogen (från 2001) som finns där. Men visst kan man beställa därifrån. Var beredd på att priser och sortiment ändrats bara. Jag hade nog ringt in en ev beställning och kollat priserna. Eller ändå hellre, mailar och fått nya priser på det jag vill beställa. Då har du mailet att referera till om det blir fel.
 
Mailade dem när det var dags att köpa en dressyrsadel, ville ha bya prisuppgifter. Skickade tre mail tror jag (i maj nångång), har inte fått ngt svar än :crazy:
 
Som jag fattade de skulle dom sluta helt med internet-beställning och postorder... :confused: :crazy:
 
Som jag fattade de skulle dom sluta helt med internet-beställning och postorder... :confused: :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 240
Senast: Squie
·
Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
346
Kläder & Bli fin Behöver köpa kläder och pga småbarnsliv och sånt har jag ej tid att inventera butiker så jag beställer mest. Men då kan man ju inte...
Svar
4
· Visningar
297
Senast: Eli
·
Utrustning Någon som kan säga hur deras storlekar ligger? Ska beställa ländtäcken till de tjejer som ingår i våra lag, och tycker catago verkar...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp