Ingen återkoppling sedan provridning

Jag tycker det tillfaller hästägaren att höra av sig och ge besked. Det är liknande som vid arbetsintervjuer.
Jag hade räknat med att det inte är aktuellt i ditt fall, och hade nog inte bemödat mig med att ringa/maila för att få bekräftat.
Håller med , den som söker medryttare ska såklart höra av sig efteråt.
Jag har dock alltid fått besked direkt efter provridning.
 
Ptja. När jag sökte medryttare så märkte jag att det tycks lite allmänt att inte höra av sig numera. En tjej hade vi tom bestämt när hon skulle komma men hon slutade bara höra av sig r jag skickat adressen. En annan svarade inte i telefon när jag ville att vi skulle prata och inte bara maila..

Jag förstår inte hur svårt det kan vara att skriva ett sms/mail att man inte är intresserad längre.
Dra en vit lögn om varför om man nu skäms.
Nä fy vad tråkigt, det är dålig stil. Hoppas det löste sig till slut
 
Jag tycker du ska höra av dig till hästägaren. Kanske har hen tappat bort telefonnumret eller är inte intresserad av någon anledning, eller rentav inte hunnit höra av sig. Jag skulle ringa och fråga hur det kändes för hästägaren (personligen ringer jag även upp efter anställningsintervjuer om de inte har hört av sig). Jag tycker annars att det hör till vanligt hyfs att man hör av sig om man nu sagt att man ska höra av sig. Ska du sitta där vid telefonen och vänta förgäves liksom???
 
Jag tycker du ska höra av dig till hästägaren. Kanske har hen tappat bort telefonnumret eller är inte intresserad av någon anledning, eller rentav inte hunnit höra av sig. Jag skulle ringa och fråga hur det kändes för hästägaren (personligen ringer jag även upp efter anställningsintervjuer om de inte har hört av sig). Jag tycker annars att det hör till vanligt hyfs att man hör av sig om man nu sagt att man ska höra av sig. Ska du sitta där vid telefonen och vänta förgäves liksom???
Låter som du pratar om en kille som inte är intresserad, sorry men är samma här, vilö man ha tag i någon får man tag i personen även om man tappat bort numret:)
 
När jag sökte medryttar häst tog flera ägare kontakt med mig. Men av kanske 10st var det 1 som gick hela vägen.
De andra kunde inte bestämma provridningsdagar. "Sålde" ut sina hästar och slutade svara på meddelanden mm..

Men där jag nu är så klaffade allt från första dagen. Fantastisk ägare med fantastiska hästar. Rider bägge hennes hästar. Ca 3 dagar i veckan. Varannan gång på dem.

Hör av dig och kolla med ägaren. Svarar den inte är den inte värd ditt engagemang.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 797
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 501
Senast: Lhas
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 018
Senast: Skjøldur
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 358

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp