Ingen licens!

Fossing

Trådstartare
Hm, ska tävla lokalt nästa helg, betalade in licensen (till mig) för typ hundra år sedan och har änu inte fått den. :crazy: Vad ska man göra?

Sv: Ingen licens!

ring ridsportförbundet och kolla vad dom säger. och ta med kvitto och licensnr till tävlingsplatsen
hoppas de löser sig:)

Jag hittar inget kvitto! Var fanken kan jag ha lagt det :crazy:
Från banken alltså. Kan man skriva ut ett kvitto från internetbanken tro? Jag hittar ett betalningsutdrag...

Kvittot! Om du betalade via nätet skriver man ut sista sidan = kvittot.

Lite trådkapning här men...

Jag betalade in min licens strax före första tävlingen som var i mars, men ingen licens har kommit än? vet fler som fått sin och de betalade senare än mej... borde man ringa upp?

anledningen till att du inte fått den kan vara att de är många som ska ha nu,,, ja ringde a dom sa upp till 6 veckor kan de ta.

Om du har en gammal licens har du ju licensnumret i alla fall. Kvitto kan du skriva ut igen från internetbanken. Ring till klubben och hör om du måste ha det beviset från SvRF. Jag skulle personligen acceptera att du har ett gammalt licensnummer och ett bevis på att du betalat in nya licenspengar.

Man ska alltid spara kvitton och liknande som man skriver ut eller får vid betalning iom att dessa gäller istället för licensen om man inte fått den.
Värt att tänka på till nästa år :)

Själv hade jag tur och fick min licens två dagar innan första starten iår :D

Japp, och det har jag gjort - men naturligtvis tappat bort! :crazy: Kan man skriva ut igen? Jag sparade inte sidan...

Om du har betalat med internetbank så går det att skriva ut sidan igen, varje fall om du har Swedbank. Du måste självklart logga in igen och leta reda på betalningen under historiska händelser (Banken spar automatiskt betalningar som är upp till 3mån. gamla, sen försvinner de).

Förvirrade fossing har nu efter mycket om och men lyckats leta upp stället på internetbanken där man kan skriva ut kvittona igen. De låg minsann väl dolt vill jag lova.
Och ridsportförbundets kvitto har jag. Nu ska detta lösa sig.
Tack för alla svar! :bow:
Och håll tummarna för min första start med ponnyn bland stora pållar nästa lördag! :D

Liknande trådar

Tävling Min häst är otrolig fin och hoppar super på träning och hemma men på tävling blir han så spänd ,bockig och så fort någon rider förbi han...
Svar
5
· Visningar
736
Senast: MiniLi
·
Hoppning Jag har inte tävlat själv på typ femton år, men har på sistone varit åskådare på några hopptävlingar, och jag noterade sist att alla...
Svar
19
· Visningar
1 333
Hundavel & Ras Ja senaste gånger jag varit med på grundkurser i rally agility och nosework så har det pratats mycket om tävlingar och till och med... 2
Svar
27
· Visningar
1 195
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
364
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka