Ingenting... tråkigt...

• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare dorisdoris
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 774
Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dorisdoris

Är precis i slutet av 2:a månaden och jag tycker det är jättetråkigt! Enda jag märker är att jag mår illa och är trött, men det kan bero på att jag är stressad och kör 18 mil om dagen, minst.

När börjar man märka att det händer saker o ting "därinne"?

Sv: Ingenting... tråkigt...

Första tiden är tråkig, även om man inte mår illa och är trött. Ingen märker nåt, man kanske inte vill berätta än osv.

Men sen vid 4e månaden så blir det super. Magen börjar växa, sparkarna kommer, man mår BRA (de flesta) och livet leker. Det håller i sig till ungefär 8e månaden då det blir TUNGT och jobbigt.

Men tiden går otroligt fort, även om det känns segt nu.

Sv: Ingenting... tråkigt...

Jag hade en nästan helt problemfri graviditet och det blev faktiskt rätt trist att gå till barnmorskan och bara säga att allt var bra och att jag inte hade några frågor. Men det ska man ju egentligen bara vara jätteglad för... :D

Och du KOMMER att märka det. Magen KOMMER att växa, jag lovar... :rofl: Min började synas i v 14. Sparkarna kände jag i v 21.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka... 2
Svar
27
· Visningar
6 919
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
12 068
Senast: monster1
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
885
Senast: WildWilma
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 464
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka