Inget efterlysningsforum!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Scorpan

Trådstartare
Vet inte varför inte moderatorn eller gunnar har reagerat men detta är forumet för "andra grenar" inte efterlysningar. Efterlysningar skall läggas under annonser. *mutter och morr* :devil: :mad: :smirk: ;)

Sv: Inget efterlysningsforum!

Scorpan skrev:
Vet inte varför inte moderatorn eller gunnar har reagerat men detta är forumet för "andra grenar" inte efterlysningar. Efterlysningar skall läggas under annonser. *mutter och morr* :devil: :mad: :smirk: ;)

Instämmer fullt och fast med ovanstående skribent.

Efterlysningar ska fortfarande ligga under annonsforumet och INGEN annanstans.

Och ni behöver inte pm'a, mejla eller lägga in tråd under bukefalos-hjälp och fråga var er tråd tagit vägen. De är borttagna.

Lägg gärna in efterlysningen igen, men på rätt plats.

God fortsättning inför det nya året! :banana:

Mvh

IngelaH
moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla... 2 3
Svar
42
· Visningar
6 399
Senast: fixi
·
Hundträning Byn som jag bor i anordnar hundpromenader ett par gånger i veckan. Jättebra träning tänkte jag. Själv har jag inget behov av social...
Svar
8
· Visningar
2 084
Senast: Sesca
·
Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 846
Senast: MissFideli
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 394
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka