Inget illamående (äntligen)!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Indyhope

Trådstartare
Fantastiskt! Trodde aldrig att det skulle gå över, men nu äntligen verkar det ha gett sig och jag mår toppen. Men det dröjde ju också till vecka 17. *grr*

Men nu är det helt underbart att vara gravid. Och det var det *inte* förut. :D Det roliga är att nu kommer jag knappt ihåg hur illa jag mådde förut. :rofl: Ibland är man bra på att förtränga saker. ;)
 
Sv: Inget illamående (äntligen)!

Jag mådde också illa till ungefär den tiden (vecka 17 ungefär, sen kom illamåendet tillbaks ibland, men inte lika mkt som innan..).
 
Sv: Inget illamående (äntligen)!

Ja, visst är det härligt att vara gravid när man inte mår illa!!! :) Jag mådde iofs bara illa till v 12 (eller v 10 var det ju nu när UL sagt sitt :smirk: ) och jag mådde inte mer illa än att det gick att "bota" med nåt att äta... Behövde aldrig kräkas heller. Jag har nog haft tur... :bow:

M.
 
Sv: Inget illamående (äntligen)!

Du har haft tur. ;)
Mitt gick minsann inte att bota med vad jag än gjorde. Och kräktes gjorde jag stup i kvarten. Bläsch! :eek:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 554
Senast: Dorinda
·
Kropp & Själ Jag var väldigt nära att skriva det här under anonymt nick, men kom sedan fram till att det här inte är något att skämmas för och att...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 671
Senast: Mineur
·
  • Artikel
Dagbok Inspirerad av @parellikusken och hennes kloka dagboksinlägg, för jag känner att det är så himla viktigt att dela med sig om vägen ut...
Svar
10
· Visningar
1 297
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
7 081
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp