Inget ljud i datorn

Safira

Trådstartare
Håller på att få psykbryt här nu på min dator. Det kommer inget ljud från den, har laddat hem drivrutinerna igen, kollat inställningarna och enhetshanteraren. Allt ser normalt ut och jag kan verkligen inte komma på vad felet kan vara.

Datorn är en laptop från HP. Dv4268EA heter den.

Hjälp?
 
Sv: Inget ljud i datorn

Vad är det du saknar ljud på? Det kan ju vara att det saknas något codec? Kollat volymen? Mute aktiverat?
 
Sv: Inget ljud i datorn

Allt, systemljud, låtar, filmer funkar inte. Inget med andra ord. Volymen är satt till högsta och jag har inte råkat muta den heller.
 
Sv: Inget ljud i datorn

vilken enhet är satt som default-out ? vad är det du inte får ljud ifrån, winamp?

funkar det med hörlurar?
 
Sv: Inget ljud i datorn

Problemet har löst sig nu. Satt och fifflade med inställningar precis som igår och nu så helt plötsligt så funkade det :banana:
Mysko men nu har jag ju iaf ljud igen vilket känns väldigt skönt.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
645
Senast: Malin_L
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 649
L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
772
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 224
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp