Inget ljus i hallen - vad är fel?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare susekl
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 721
S

susekl

Vi har kollat propparna, har bytt glödlampor och bytt själva lampan också, skulle ändå köpa nya. Ändå har vi inget ljus i hallen. Har ljus i övriga lägenheten så jag tror inte på elfel. Det är en dimmer installerad i hallen, kan det vara den som har gett sig? Eller har nån som har nån annan tanke? Blir bara trött på att det inte fungerar.

Sv: Inget ljus i hallen - vad är fel?

Jag skulle tro att det är dimmern. Ofta finns det en liten säkring i dimmern så den kan det ju vara värt att kolla.

Sv: Inget ljus i hallen - vad är fel?

Okej tack för svaret då ska vi nog börja med att kolla det.

Liknande trådar

Hemmet Jag ska ha ut en snickare för att sätta in 3 nya fönster (inte byta ut gamla, utan tre nya fönster som inte funnits tidigare för att få...
Svar
2
· Visningar
363
Senast: MiaMia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 321
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 556
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 206
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka