JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Inget nytt att staten lägger sig i våra laster
Moderator
Samhälle
Funderade på om jag skulle skriva det här inlägget i tråden om svensk politik, men det fick bli en egen tråd.
Under de senaste åren...
Dagbok
Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna...
2
Dagbok
Jag kämpar på med att skola om mig från ekonomiskt vidlyftig till kostnadsmedveten. Det är verkligen nyttigt och välbehövligt! Och jag...
Dagbok
Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2
3
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Det här med att vakna tidigt när man är ledig. Men det är väl för att jag somnar tidigt.
Ätit frukost.
Ska jogga en kort runda och sen...
Lilla
14 minuter sedan
Svar: 1 518
Visningar: 52 344
Allmänt
Tårtor, bröd, kakor och annat del 2
Mat Jag har någon billig variant till att vispa grädde, ägg/socker osv. Sen en hushållsassistent till degar.
Tror jag fick den typ när jag...
clusia
18 minuter sedan
Hur sover ni???
Småbarn Jag sover med det ena barnet i 180-säng och min man sover med det andra barnet i 120-säng. Vi hade nog sovit uppdelade även utan...
Skrottiskrott
Idag kl 06:36
Svar: 17
Visningar: 579
Barn
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Ja, många har misstagit Tay för att vara tik.. Han är nätt i benstomme och näpet uttryck.. (bc)
Bulldoozer
3 minuter sedan
Svar: 1 932
Visningar: 187 585
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Köpte tre kopparmarankycklingar för en månad sedan, då var de relativt nykläckta så kön oklart. Vet ju såklart att det kan bli tuppar...
Fille
8 minuter sedan
Svar: 1 971
Visningar: 189 722
Djur
Somna in hemma
Hundhälsa Jag har sådan tur att Gissa älskar sin vette och går gärna till kliniken, men hon bor bara 3 min bort och gör hembesök, så det får bli...
dobbis
Idag kl 01:50
Svar: 37
Visningar: 2 187
Hund