InglasadBalkong blommor..

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Hannzo
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 985
H

Hannzo

Någon som har något tips på blommor som överlever på en inglasad balkong under sommaren? Kan bli otroligt varmt där ute mitt på dagen eftersom vi har både morgon, dags & eftermiddags-sol..

Tips?

Sv: InglasadBalkong blommor..

Jag har haft alla slags blommor och det har inte varit något problem, bara man kommer i håg att öppna upp inglasningen lite så att det kan komma in luft.

Passa på att odla tomater och gurka nu när du har ett "växthus"

Sv: InglasadBalkong blommor..

Jag har inglasad balkong har alltid haft blommor och sånt:) men bruka ju öppna mellan åt med så det kommer in luft.

Liknande trådar

Trädgård & Växter Lyckades äntligen idag komma iväg till Ulriksdalsslottsträdgård och har köpt så fina blommor till balkongen. Ska resa bort i morgon men...
Svar
9
· Visningar
742
Senast: Acto
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Mirre
·
Hemmet Vi har mycket Råkor där jag bor och nästan varje morgon har jag fågelskit på fönstren. Nu pratar vi inte om lite skit, utan mycket...
Svar
2
· Visningar
530
Senast: ufot
·
Trädgård & Växter Ska flytta till årsskiftet och får då en jättestor balkong, i det soligaste läget. Jag vill såklart ha växter på min balkong och det...
Svar
8
· Visningar
698
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka