InglasadBalkong blommor..

H

Hannzo

Någon som har något tips på blommor som överlever på en inglasad balkong under sommaren? Kan bli otroligt varmt där ute mitt på dagen eftersom vi har både morgon, dags & eftermiddags-sol..

Tips?
 
Sv: InglasadBalkong blommor..

Jag har haft alla slags blommor och det har inte varit något problem, bara man kommer i håg att öppna upp inglasningen lite så att det kan komma in luft.

Passa på att odla tomater och gurka nu när du har ett "växthus"
 
Sv: InglasadBalkong blommor..

Jag har inglasad balkong har alltid haft blommor och sånt:) men bruka ju öppna mellan åt med så det kommer in luft.
 

Liknande trådar

Trädgård & Växter Ska flytta till årsskiftet och får då en jättestor balkong, i det soligaste läget. Jag vill såklart ha växter på min balkong och det...
Svar
8
· Visningar
588
Senast: Mia_R
·
Hemmet Lägenheten ovanför mig har fått nya boende. Vet att jag tidigare har skrivit om mitt lyhörda hus och att det hörs särskilt mycket från...
12 13 14
Svar
272
· Visningar
22 686
Skola & Jobb Efter en ovanligt strulig vecka på jobbet (industri) så började jag fundera på hur lite insatta folk, allmänheten, kunderna, är i hur...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
14 050
Senast: MiaMia
·
Tjatter Det är mors dag på söndag och mamma fyller på onsdag nästa vecka. Hennes sambo fyllde nyligen och fick blombud med olivträd och någon...
Svar
7
· Visningar
1 080
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp