Bukefalos 28 år!

Inkallning

Sv: Inkallning

Jag ropar Häääääästarna också kan jag vissla. ( detta är när jag har dom på bete, grannarna brukar undra vad det är för galning som skriker på hästarna ) Annars visslar jag bara =) Dom får alltid godis när dom kommer =)
 
Sv: Inkallning

Jag ropar bara hästarnas namn om jag tar in fler än min egen.

Stallets hästar är väldigt nyfikna och sociala, det kan ju vara mat, skämyt och sido de kommer nästintill alltid. Då dom inte kommer är om det är älg i hagarna eller strax intill de gillar de inte.
 

Liknande trådar

Träning Hej alla häst intresserade, jag är en 21 årig kille som funderat på att börja rida och jag undrar mest tror ni det är för sent att börja...
Svar
8
· Visningar
398
Träning Jag skulle vilja lära mig mer om att arbeta min häst från marken med tömkörning. Frågan är, hur mycket av detta kan man lära sig via...
Svar
15
· Visningar
899
Senast: EZMK
·
Övr. Hund Jag kom att tänka på min allra första hund hon var 1 år när jag köpte henne och jag var 19 år och det var den mest fantastiska tiden i...
2
Svar
33
· Visningar
2 830
Senast: Linda_A
·
Hundhälsa Efter min hunds lilla äventyr har hon slitit ner trampdynorna så de är såriga på ett par tassar. Smörjer med manukkahonung och har tratt...
Svar
8
· Visningar
762
Senast: Sonic76
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 8 månader
  • Färsk/frystorkat foder
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp