Inlägg försvinner för mig?

Och_Aye

Trådstartare
Har varit med om ett par dagar nu att det står i trådar att en användare skrivit inlägg i trådar, men när jag klickar på trådarna kommer jag bara till det senaste jag själv läste och det finns inga fler inlägg efter alls. Vad kan det bero på?

Är det någon annan som känner igen att något liknande hänt? Kan det ha varit en tråd där inlägg raderats av moderator pga regelbrott?

Jag har sett samma sak. Tre gånger hände det i samma tråd igår.

Tror inte det varit pga regelbrott. För mig handlade det t ex om tråden om utebelysning.

Tänk bara på att om man svarar på ett inlägg som tas bort så tas också det egna inlägget bort oavsett innehåll.

Liknande trådar

Bukefalos Är det jag som gör fel eller …? Jag brukar använda den här när jag ska skicka ett inlägg till nån men de hamnar alltid på fel ställe i...
Svar
7
· Visningar
373
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
959
Senast: Shaggy
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Bukefalos Jag vet inte hur länge detta inlägg eller konto kommer få vara kvar. Jag har varit medlem på Buke sedan 2010 och jag uppskattar forumet...
Svar
4
· Visningar
2 282
Senast: Gunnar
·
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
1 095
Senast: Rosett
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Shop to you drop, del 4
  • Guldfasanerna