Inlägg saknas....

• Bukefalos
  • Trådstartare Trådstartare AnLa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 799
A

AnLa

Hejsan! Vad beror det på när en del inlägg saknas?? Det beror inte på att de var gjorda före kraschen ( utan dessa är gjorda efter ) När jag går in på alla inlägg gjorda av mig är det många som saknas... Varför - tacksam för svar kära Gunnar eller någon av alla moderatorer!!! (

Sv: Inlägg saknas....

Ah - det förklarar en hel del!
Lite trist för jag skrev en hel "uppsats " om knäledinflammation och hade behövt det inlägget för att förklara för en kompis :( ( hade lyckats så bra med min förklaring för en gångs skull och inte vimsat in det i svammel...:angel: )

Tack!

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
967
Senast: Shaggy
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 960
Senast: Tilly_85
·
Övr. Katt Hejsan, jag ska åka tåg med min nya katt Mezzi ( har haft honom i 3 veckor och han är 5 månader gammal) i 5,5h på fredag. Har försökt...
Svar
5
· Visningar
372
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
389
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka