Bukefalos 28 år!

Inlåst i klädskåp.

lillamy73

Trådstartare
Idag när min son (snart sex år) kom hem ifrån simskolan så var han jätte ledsen.

En pojk hade kallat på honom och knuffat in honom i ett klädskåp och haspat det. Innan hade killen slängt ner min sons ryggsäck på golvet.
En kompis till min son hade släppt ut honom.
Ingen badpersonal fanns tillgänglig efter badet inte ens i simhallen. När barnen ville prata med en vuxen.

Hela eftermiddagen och kvällen har sonen varit ledsen och frågat oss varför pojken gjorde så. Pojken ifråga är åtta år och har en lille bror på sex år som bägge är brötiga.

Har tagit mig ledig ifrån arbetet i morgon för att följa med till simskolan. Har tänkt att prata med barnen.
Har ungar inget hyfs nu för tiden?

Hur hade ni gjort om erat barn råkat ut för det samma?
Alt varit mamma/pappa till barnet som gjorde det?

Hade mitt barn låst in ett annat barn i ett skåp så hoppas jag verkligen att någon skulle säga till mig. För då hade jag tagit det med mitt barn.
 
Sv: Inlåst i klädskåp.

Men gud vad hemskt!:(
Jag hade blivit vansinnigt arg om mitt barn hade råkat ut för något sådant!!!!:mad:
Jag hade nog också blivit vansinnigt arg om mitt barn hade utsatt någon annan för detta!!!:mad:

Är det inte helt sjukt att det inte fanns någon vuxen på plats????

Ja, detta måste du defenitivt reda ut med personal, för någon måste väl vara ansvarig om inte föräldrar finns på plats? Och förståss med pojken i fråga och kanske framför allt hans föräldrar.

Jag hade nog inte låtit mitt barn gå själv efter en sådan händelse. Tänk om han hade blivit sittande där ensam?!?!:eek:
En del barn verkar ju verkligen ha djävulen i sig, för det där var väl ändå ren tortyr i mina ögon.... eller så har inte föräldrarna alla hästar hemma... (den mest troliga orsaken)

Usch och fy och ja... jag finner inte ord....:mad:
 
Sv: Inlåst i klädskåp.

Jag skulle prata med de som anordnar simskolan, de får väl se till att det finns personal tillgänglig!
 
Sv: Inlåst i klädskåp.

Hoppar in från ÄU (Barnlös dock!:() Men usch, ta upp med ansvariga för simskolan! Nån måste ju finnas tillgänglig.. sånt får inte hända.

Det hände mig när jag var liten :mad:, dock utav min lilla syster själv :grin: Men att bli inlåst på det viset kan verkligen ge men för livet.. Jag kan inte gå in i trånga utrymmen och vet jag att jag är i ett rum ( stort som litet) och att jag inte kan få upp dörren får jag panikångest som heter duga.

Kolla med din son hur han mådde kring det.. det är jobbat att ha klaustrofobi..
 
Sv: Inlåst i klädskåp.

Usch jag blev helt förskräckt när jag hörde det.
Tur att hans kompis från dag mamman var med och öppnade skåpet.

Ska prata med personalen då jag inte kan förstå att de inte var närvarande. När vi anmälde honom till simskolan så sa de att det skulle finnas värdinnor med inne i omklädningsrummet.
Men tydligen så är det inte det. Hade jag vetat att de skulle vara ensamma så hade jag inte låtit honom gå där.
 
Sv: Inlåst i klädskåp.

Tycker med att det är konstigt att de inte var närvarande?

Men sonen och kompisen var ute i badhuset och tittade efter dem.
Skönt att hans kompis var med iallafall.
 
Sv: Inlåst i klädskåp.

Det hemska är att massa minnen dyker upp från min skol tid.
Andra elever låste in mig på toaletten flera gånger.
Är med rädd för trånga utrymmen.

När jag praktiserade på ett sjukhus när jag gick vårdlinjen så hade personalen på den avdelningen jag var fobi träning i hiss med mig.
Super jobbigt var det. Men idag åker jag hiss fast med andan i halsen. Har problem att låsa offentliga toaletter.

Så jag hoppas att han inte farit illa vid sig. Det visar sig.
 

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
165
· Visningar
20 453
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 173
Senast: lundsbo
·
Småbarn Sonen 4,5 år har haft det lite kämpigt på förskolan i höst. Alla hans vänner slutade för att börja på skolan, och han har inte riktigt...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 766
Senast: Soapbubble
·
Kropp & Själ Hmm, hur ska jag börja det här inlägget? Det finns så mycket jag vill säga men jag vet inte vart jag vill komma med det. Jag är i yngre...
Svar
5
· Visningar
3 988
Senast: Yrsel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp