Lupino
Trådstartare
Sv: Inled oss ej i frestelse...
Förlåt men jag kunde inte låta bli att skratta åt dina Rusta-köp. Galet hur sjukt kortsiktigt man tänker när man blir sugen
.
Hoppas du klarade dig ifrån fler havrebollar sen!
Jag som TS känner ju lite ansvar att föregå med gott exempel och därmed lät jag bli en påbörjad chocolate chip cookie som dottern lämnade (jag har svårt att slänga mat så min egen mage får ofta fungera slashink
). Men jag tillät mig en lite större portion spagetti och köttfärssås än normalt till middag eftersom jag varit så duktig, men de extra kalorierna motsvarar inte på långa vägar det jag låtit bli!
Planerat frukost - 2 rågkakor med leverpastej. Extra blev 1 till med jordgubbssylt på
Lunchen va som den skulle, blev dock inte riktigt mätt. Så när jag va på rusta efter jobbet för att köpa en våg (!), följde två paket delicato havrebollar med hem (det va ju 2pkt för 25 kr!). Med tanken "familjen kommer ju och hälsar på på söndag". Jojo, 1 boll i bilen på vägen hem. En till medan jag plockade ur grejerna hemma från bilen. Och nyss en tredje... Undra om det blir några kvar till på söndag...
Nu är det nog dags att laga mat innan fler bollar åker ner....
Förlåt men jag kunde inte låta bli att skratta åt dina Rusta-köp. Galet hur sjukt kortsiktigt man tänker när man blir sugen
Hoppas du klarade dig ifrån fler havrebollar sen!
Jag som TS känner ju lite ansvar att föregå med gott exempel och därmed lät jag bli en påbörjad chocolate chip cookie som dottern lämnade (jag har svårt att slänga mat så min egen mage får ofta fungera slashink