Inloggningskrångel

sky_fly

Trådstartare
Okej.
Nu märker jag hur beroende jag verkligen är av datorn. Skrämmande!
Men nu till saken.

Jag vet inte vad som hände men plötsligt så kunde jag inte logga in på diverse sidor. Sidor som bilddagboken, stallet, aftonbladet och så vidare. Men jag kommer in här och på min blogg. Jag tror inte att de sidor jag inte kommer in på har någon koppling till varandra så jag är minst sagt fundersam.
Men innan jag for till stallet så sökte jag igenom datorn efter virus men det fanns ingenting som var skadligt.

Kan det ha blivit någon ändring bland inställningarna?
Kakorna hänger det inte på för jag ha provat att ha på att acceptera alla kakor, inga kakor och så men ingen skillnad.

Någon som kan ha en aning om vad som händer..?
Mycket tacksam för svar! :D

Sv: Inloggningskrångel

Har du något säkerhetsprogram som blockerar cookies och liknande kanske?
Kika om det dyker upp någon liten sekretess-ikon (brukar vara röd) längst ned i den grå listen (om du använder explorer).

Sv: Inloggningskrångel

Nej.. det ska inte finnas något sådant.
Har aldrig blivit sådär förut så det skulle jag inte tro.
Dock är det bara på min sida det inte fungerar att logga in (finns fler användare) så jag har väl återigen dragit igång något virus.
Finns det virus som alla dessa säkerhetsprogram inte kan upptäcka? :eek:

I raden ovanför aktivitetsfältet står det i stil med 'fel på sidan' eller rentav bara 'klar' och så är det någon gul symbol innan. ><

Liknande trådar

IT & mobiler Inte alla wifi. Vårt hemma funkar fint. Men kommunens funkar bara på 24-timmars-åtkomst. Att logga in med mitt jobbkonto funkar inte...
Svar
0
· Visningar
424
Kropp & Själ Stopp och belägg. Självmord är inte fegt, det är ett hemskt oönskat utfall av svår sjukdom. Inlagt av moderatorn: 4 5 6
Svar
115
· Visningar
9 793
Senast: Grazing
·
IT & mobiler :o Lyckades komma in på en fb-länk utan att det var meningen, ingen konstig egentligen, typ en sån där 'söta katter'-filmlänk som jag...
Svar
6
· Visningar
1 960
Äldre Håller på att få psykbryt på facebook. Hur gör jag för att se mina vänners inlägg???? Jag gillar väldigt många sidor och är med i...
Svar
6
· Visningar
1 864
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka