JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Dressyr
Trådstartare
Trådstartare
I_N_D_R_A
Startdatum
Startdatum
29 Jun 2007
Svar
Svar
2
Visningar
Visningar
816
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kan man tävla lättare klasser i dressyr även att hästen är innåt tåad .. elr kommer domarna tracka ner på en ?
Sv: Innåt tåad häst
Självklart kan man det om det inte påverkar rörelsemönstret. Jag tror att domarna har viktigare saker att titta på än om hovarna är korrekt ställda
Sv: Innåt tåad häst
Okidoki tack för svaret
Status
Stängd för vidare inlägg.
Dressyr
Ni som varit ute och tävlat LC-LB eller har haft möjlighet att kika på dessa klasser på tävling, hur ser det ut med nedsittning vs...
Dressyr
Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och...
2
3
4
Körning
Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Dressyr
Min häst har en tendens att börja tugga på bettet (läs öppna och stänga munnen) när han tycker att saker är jobbigt/han tar i.
Det...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Kändes som jag somnat nyss när larmet på sambons sida började tjuta vid halv 6 😆 som han glömt stänga av när han kom upp vid halv 4 för...
Fjordfrälst
Alldeles nyss
Svar: 698
Visningar: 20 314
Allmänt
GVFÖ 2025
Kultur Jag kan tycka att vissa saker borde de som väljer ut paren ta mer hänsyn till. T.ex. tobaksbruk. De borde checka av så att det inte är...
Lingon
15 minuter sedan
Virkning, Stickning, Nålbindning. Del 2
Fritid Jobbar på med mina hattifnattsockar
Två på en gång är ju så bra! Fattar inte varför jag inte gjort det innan. Lite meck att hålla koll...
sthu
15 minuter sedan
Svar: 844
Visningar: 60 783
Allmänt