Sv: Inne..

Helst av allt skulle jag gärna ha min häst ute året om! :D Men, tyvärr så är det så att jag har min häst i ett stall där ägaren till sina 3-gångare inte tror att de kan klara av att gå ute om vintern, så det blir så att hästarna går ute på dagen och får stå inne på nätterna. Men detta som tur är bara på vintern, på sommaren går de ute dygnet runt!:rofl:
Mitt sto är just nu orakad, men när träningen kommer igång lite mer, så ska jag raka henne. Fast då hon är rakad, har jag alltid täcke på henne.

Sv: Inne..

Tack för alla svar! :)
Nu har ja lugnat mig lite efter flytten och hästen min verkar trivas med att ha en stor egen box ;) Så jag tror inte detta blir något problem.
Tack igen / Karin

Liknande trådar

Gnägg Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en. Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift? Vi har... 3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 503
Senast: WildHorse
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 707
Senast: Bullen22
·
Övr. Djur Hej på er! Jag är i tankarna att köpa mig ett smådjur att ha i en mindre lägenhet till hösten. Smådjuret är tänkt som sällskap till mig...
Svar
1
· Visningar
141
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 380
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna