Bukefalos 28 år!

Det kanske är något fel på min dator men i alla fall.
Du har vit bakgrund och det gör texten på sidan väldigt
svår att läsa! Bara ett litet tips! Tycker upplägget var bra!
 
Tack för berömet! :) Det är inget fel på din dator, det är vit bakgrund. VildochVacker hjälpte mig med färgerna, hon hade en lila bakgrund innan som jag älskade :love: men hon tyckte att vitt var finare :p Hon har hjälpt mig med att koda hemsidan istället för att bygga den i pagebuilder (gör fortfarande dock lite där) så den är iaf mycket bättre än innan!! Men jag kan prata med henne, skulle gärna vilja ha den där ljuslila bakgrunden med mörklila text :love: :D
 
Nu blev det snyggt! :) Ändrade du i CSS koden eller hur gjorde du?
 
bilderna på sommaren 2003 funkar inte. ideér har jag tyvärr inga av.
 
japp, jag vet lite om hur koderna funkar iaf :) Men det var skönt att du fixade en "mall" så att man har lite att pyssla med :D
 
japp, jag vet lite om hur koderna funkar iaf :) Men det var skönt att du fixade en "mall" så att man har lite att pyssla med :D
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har gjort en uppgift i skolan (läser engelska för mellanstadiet) och fick tillbaka uppgiften idag. I princip det enda läraren hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 426
Senast: Sedna
·
Mat Nubråkar det vara så att jag fixk en göassmaskin igår 😇. Har bara hunnit testa en snabb vaniljglass men tyckte det blev jättebra. Jag...
Svar
14
· Visningar
284
Senast: Skjøldur
·
Fritid Jag hade tänkt lägga upp lite bilder på instagram och facebook (julkampanj på mina böcker), men jag tycker att det är stört omöjligt att...
Svar
7
· Visningar
404
Senast: tott
·
Juridik & Ekonomi Jag har gjort kombinationsrutor i ett excelark. Det är flera rader och jag vill kunna filtrera få innehållet i kombinationsrutan. Alltså...
Svar
3
· Visningar
298
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp