• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Fjomp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 985
Det kanske är något fel på min dator men i alla fall.
Du har vit bakgrund och det gör texten på sidan väldigt
svår att läsa! Bara ett litet tips! Tycker upplägget var bra!

Tack för berömet! :) Det är inget fel på din dator, det är vit bakgrund. VildochVacker hjälpte mig med färgerna, hon hade en lila bakgrund innan som jag älskade :love: men hon tyckte att vitt var finare :p Hon har hjälpt mig med att koda hemsidan istället för att bygga den i pagebuilder (gör fortfarande dock lite där) så den är iaf mycket bättre än innan!! Men jag kan prata med henne, skulle gärna vilja ha den där ljuslila bakgrunden med mörklila text :love: :D

Nu blev det snyggt! :) Ändrade du i CSS koden eller hur gjorde du?

bilderna på sommaren 2003 funkar inte. ideér har jag tyvärr inga av.

japp, jag vet lite om hur koderna funkar iaf :) Men det var skönt att du fixade en "mall" så att man har lite att pyssla med :D

japp, jag vet lite om hur koderna funkar iaf :) Men det var skönt att du fixade en "mall" så att man har lite att pyssla med :D

Liknande trådar

IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
560
IT & mobiler Jag är inne i en period där ändra layout på telefonen är jätteroligt så nu håller jag på med ett helt gäng för jag kan inte bestämma mig...
Svar
13
· Visningar
626
Senast: Lyan
·
IT & mobiler Hjälp... Har castat från min telefon till TVn för ett par timmar sedan utan problem. Men nu när jag skulle starta ett program händer det... 6 7 8
Svar
140
· Visningar
6 633
Senast: Happimess
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 146
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka