• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Fjomp
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 987
Det kanske är något fel på min dator men i alla fall.
Du har vit bakgrund och det gör texten på sidan väldigt
svår att läsa! Bara ett litet tips! Tycker upplägget var bra!

Tack för berömet! :) Det är inget fel på din dator, det är vit bakgrund. VildochVacker hjälpte mig med färgerna, hon hade en lila bakgrund innan som jag älskade :love: men hon tyckte att vitt var finare :p Hon har hjälpt mig med att koda hemsidan istället för att bygga den i pagebuilder (gör fortfarande dock lite där) så den är iaf mycket bättre än innan!! Men jag kan prata med henne, skulle gärna vilja ha den där ljuslila bakgrunden med mörklila text :love: :D

Nu blev det snyggt! :) Ändrade du i CSS koden eller hur gjorde du?

bilderna på sommaren 2003 funkar inte. ideér har jag tyvärr inga av.

japp, jag vet lite om hur koderna funkar iaf :) Men det var skönt att du fixade en "mall" så att man har lite att pyssla med :D

japp, jag vet lite om hur koderna funkar iaf :) Men det var skönt att du fixade en "mall" så att man har lite att pyssla med :D

Liknande trådar

IT & mobiler Jag skulle vilja - snabbt och enkelt - fixa en hemsida till mitt författarskap och mina böcker. Utan att det kostar en förmogenhet och...
Svar
5
· Visningar
339
Senast: Saigon
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
465
Senast: nullo-modo
·
IT & mobiler Hjälp mig att inte bli ruinerad av min mobil eller kanske egentligen mer av min operatör när jag reser utomlands imorgon :nailbiting...
Svar
10
· Visningar
563
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
401
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka