Innehållsförteckning!

Rea

Trådstartare
Sitter med min examensuppsats och vill nu göra en innehållsförteckning men HUR i hela fridens namn gör man en innehållsförteckning där sidor och så uppdateras efterhand texten i dokumentet flyttas?
Vill gärna att det ska bli lite lagon stiligt;)

Jag har Word 2007 och fattar mig inte på denna versionen.

Hjäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälp PLEASE!!!

Sv: Innehållsförteckning!

Fliken Referenser|Innehållsförteckning sen väljer du vilken du vill ha.
För att uppdatera den markerar du i den och trycker ner F9, där väljer du Uppdatera hela tabellen. Du bör göra det när du är klar med det hela så att säga.

Och då är det viktigt att dina rubriker och underrubriker heter Rubrik 1, Rubrik 2 istället för Normal. ( I den rutan till vänster om typsnittsrutan.)

*kl*
Tack!
Får försöka fatta det men nu fattar jag nog mindre än innan:rofl:. Alltså, hur vet den vad mina rubriker ska heta:confused:...

F´låt, jag vet att jag är trög *rodnar*

Liknande trådar

Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 391
Senast: Takire
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
2 147
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
36 996
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 155
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka