Innerdörr med karm

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Askur
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 765

Askur

Trådstartare
För att inleda det hela enkelt tänkte jag kolla om någon utav er vet vart man kan köpa innerdörr med tillbehörande karm. Kommer nog inte så billigt undan då det verkar dyrt men om ni har något i åtanke får ni gärna dela med er. :)

För att inleda det hela enkelt tänkte jag kolla om någon utav er vet vart man kan köpa innerdörr med tillbehörande karm. Kommer nog inte så billigt undan då det verkar dyrt men om ni har något i åtanke får ni gärna dela med er. :)
Vad räknar du som dyrt?
googlar man finns det på de flesta byggkedjor alternativ som kostar runt femhundra. (Säkert hittar du ännu billigare på blocket etc.)

Hur billigt vill du komma undan om det är för dyrt?

Jag köpte mina på bonnauktion. Sju fina gammeldags spegeldörrar med karm för 200 spänn. :D

Jag köpte mina på bonnauktion. Sju fina gammeldags spegeldörrar med karm för 200 spänn. :D
OMG, grattis!... Jag är i behov av gamla, dvs dörrar som inte är så höga och gärna med karm så jag inte behöver snickra en egen. Men det är en otrolig efterfrågan på dem i mina trakter. Folk gör sänggavlar, bord och allt möjligt av dem så de blir inte billiga....

Liknande trådar

Hemmet Våra gamla fönsterlås börjar ge upp och brista. De är av modell 280, är vad jag har lyckats klura ut (det är i alla fall samma modell)...
Svar
9
· Visningar
442
Senast: co-SMAD4
·
Hemmet Kort intro: Min frys är full. Jag vet att jag behöver extra frysmöjligheter över julen. (Nej, min ordinarie frys kommer inte att tömmas... 2
Svar
23
· Visningar
1 284
Senast: NilHe
·
Fordon Jag sitter och slötittar annonser på bilar, ev. köpa min första bil. Kanske imorgon, nästa vecka eller kanske inte ens sker om flera... 2
Svar
21
· Visningar
974
Senast: Hermelin
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
425
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka