Inred min sadelkammare!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Martenix
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 20
  • Visningar Visningar 2 448
Sv: Inred min sadelkammare!

de va de jag visste helatiden! jag borde starta ett pogram typ "sadelkammar sevice"!! :devil:(istället för room sevice:angel:)
me de lät snyggt med de du sa!man kanske kan måla som i sadelkammarn i stallet där jag står! där e halva väggen ljuslå och så e de vitt ovanför om du fattar:) sen har vi en bänk med hyllor ovanför för hjälmar och annat och under bänkskivan så e de somen ställning med korgar i som man har i garderober där kan man lägga massa saker typ shampoon och shabrak och smörjmedel och annat lite allt möjligt:) sen har vi två sadelhängare var och en så finns de två stora hyllor för täcken. och två tränshängare var:) kan försöka rita några bilder i paint!

Liknande trådar

Hemmet Jag ska renovera mitt hus nästa år. Mycket är sånt som jag velat göra sen jag och exet flyttade in för en massa år sedan och har således... 2
Svar
20
· Visningar
892
Senast: MiaMia
·
Hemmet Som jag har skrivit någon annanstans funderar jag på att inreda min torpvind. Det är väldigt lågt i tak, så det handlar inte om att man...
Svar
9
· Visningar
865
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla... 2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 767
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej, jag behöver snygga och smarta tips att förvara utrustning är det någon som har tips bomba bilder på era sadelkammaren och lösningar!😊
Svar
0
· Visningar
450
Senast: Solhäst
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka