Inreda med hästgrejer

Mirre

Trådstartare
Har en massa utrustning i garaget som jag funderar på om jag kan använda istället. Har ett tränsbett bland annat, tror det finns ett pessoa där ute också (som inte användes, fick med det med hästen när jag köpte honom ;) )
Dem borde man ju kunna använda som upphängning till någonting tycker jag, någon som har några ideer?
Har en padd och en filt också som man kanske kan ha till nåt. Filten kan man ju hänga på väggen, men padden är för tjock för det.

Använda en fodertunna som tvättkorg borde funka va? :p Finns lite allt möjligt därute, men är ju lite synd att det ska hänga därute i skymundan bara.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 234
Senast: Cattis_E
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 542
Senast: Ajda
·
Relationer Om någon kommer på vem jag är så snälla skriv det inte här i tråden.. Jag vet inte vad jag ska göra. Min sambo har ett barn, ett...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
27 412
Senast: vallhund
·
Anläggning Min sambo kom hem igår och frågade mig: "Vill du ha en ny mobil eller en sadelkammare i stallet?" :rofl: Självklart valde jag...
Svar
14
· Visningar
3 765
Senast: spinxx
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp