InredningshjĂ€lp đŸ˜±

Första sĂ„gningen och slipningen gjord. Är ju storm hĂ€r sĂ„ tur att gĂ€sttoaletten inte Ă€r fĂ€rdigrenoverad, den fick agera snickarboa.
IMG_20220129_210006.jpg
 
Matta och gardiner i nÄgon vinröd/koppar nyans (inte nödvÀndigtvis enfÀrgad) tror jag skulle vara snyggt. Kanske enfÀrgade gardiner och mönstrad matta?
 
Nu behöver jag er hjÀlp igen.
Prydnadskuddesdjungeln 🙈
Vad vet ni för snygga prydnadskuddar i grönt, beige/natur eller grÄtt?
 
Edit: suck, nÀr ska jag lÀra mig dubbelkolla att det inte Àr fler inlÀgg innan jag svarar pÄ nÄgot. Antingen sÄ Àr min mobil knasig Eller sÄ Àr jag halvblind ibland.

Förmodligen det senare 🙈
 
Jag gillar inte riktigt hur fotona hÀnger sÄ grupperade. De kÀnns ihoptryckta, och sedan sÄ pass mycket vÀgg runt omkring.
Jag hade nog velat ha de med mer luft emellan.
Om det nu inte Àr sÄ att de behlver sitta sÄ nÀra varandra för att tillsammans skapa ett motiv. Men jag tyckte inte det sÄg ut sÄ?

En tavla pÄ vÀggen bakom soffan? Som fÀrgklick och inte flera smÄ?
 
Senast Àndrad:
IgÄr var det dÄ dagen D.
Mannen tog barnen och höll sig borta hela dagen sĂ„ att jag kunde jobba ostört.😍 Jag hade fĂ„tt fria hĂ€nder sĂ„ han hade ingen aning om vad jag skulle göra 😁

Hade ett mindre krig med skrivaren i fredags kvÀll /natt sÄ tavlorna saknar sina motiv för tillfÀllet. Det var inte jag som vann striden om man sÀger sÄ :cautious:

I övrigt Ă€r det klart och jag Ă€r sĂ„Ă„ kĂ€r i vĂ„rt vardagsrum. Familjen var lika nöjda nĂ€r de kom hem 👍

IMG_20220212_181611.jpg
 
IgÄr var det dÄ dagen D.
Mannen tog barnen och höll sig borta hela dagen sĂ„ att jag kunde jobba ostört.😍 Jag hade fĂ„tt fria hĂ€nder sĂ„ han hade ingen aning om vad jag skulle göra 😁

Hade ett mindre krig med skrivaren i fredags kvÀll /natt sÄ tavlorna saknar sina motiv för tillfÀllet. Det var inte jag som vann striden om man sÀger sÄ :cautious:

I övrigt Ă€r det klart och jag Ă€r sĂ„Ă„ kĂ€r i vĂ„rt vardagsrum. Familjen var lika nöjda nĂ€r de kom hem 👍

Visa bifogad fil 85807
IMG_20220212_181625.jpg
 
IgÄr var det dÄ dagen D.
Mannen tog barnen och höll sig borta hela dagen sĂ„ att jag kunde jobba ostört.😍 Jag hade fĂ„tt fria hĂ€nder sĂ„ han hade ingen aning om vad jag skulle göra 😁

Hade ett mindre krig med skrivaren i fredags kvÀll /natt sÄ tavlorna saknar sina motiv för tillfÀllet. Det var inte jag som vann striden om man sÀger sÄ :cautious:

I övrigt Ă€r det klart och jag Ă€r sĂ„Ă„ kĂ€r i vĂ„rt vardagsrum. Familjen var lika nöjda nĂ€r de kom hem 👍

Visa bifogad fil 85807
JĂ€ttesnyggt - alltihop..

Jag skulle gÀrna ha ett sÄnt dÀr bord.
 

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • UppdateringstrĂ„d 29
  • Mat till krĂ€sen liten valp
  • AkvarietrĂ„den IV

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp