Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Såhär ser det ut hos mig
Jag tycker det är rätt roligt med inredning. Om det är bilder på lägenheter o dyl. du är ute efter så kan jag slänga in några bilder på min här.
Tack tack!
Ja jag älskar verkligen mina fondtapeter! Fast den i vardagsrummet ser faktiskt väldigt mycket bättre ut irl. Ser otroligt plottrig o jobbig ut på bilderna.
Har dock lite projekt på gång. Ska byta tapeter i hallen o sovrummet och ev. byta dörrar till toan o sovrummet. Sen ska ju endel hyllor o tavlor upp i tv-rummet också. Har inte hunnit sätta upp dom än, är ju nytapetserat o jag har varken ett vattenpass eller en medhjälpare som kan hjälpa mig att hänga upp grejerna
Håller på för fullt att fundera över hur jag ska inreda lägenheten som jag och pojkvännen ska flytta till, så den här tråden ska jag hålla koll på Kan återkomma med bilder när vi väl har kommit in och fått i ordning allt...
Min styvmor håller på som bäst och stökar här hemma och det blir väldigt mysigt *avundsjuk*
En sak som jag har tänkt mig i alla fall är att köpa färska kryddor som jag sätter i några snygga krukor i köket. Tycker att det är mycket godare med det än torkade kryddor, sedan är det fint också
ahhh fler som är i flyttar-tagen, de är bra, då kan vi ge verandra insperation
Mycket nöjd med bilderna jag fått , men finns måste de väl finnas fler där ute som har ett vardagsrum och sovrum? kök, toalett och hall går bra de me eller andra rum, ni som har sådana All insperation mottages tacksamt!
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...