Inredningstråd?

• Hemmet
  • Trådstartare Trådstartare Ackio
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 968
Jag tänkte visserligen starta en alldeles egen tråd om mitt hus sen men jag kan inte hålla mig så jag slänger in en fråga här.
Skall flytta till en pyttestuga med ett rum och kokvrå, det är dock öppet till nock i större delen av stugan.
Funderar på vad jag skall ha för färger, tror att väggarna och framför allt köksluckorna behöver målas om. Vill inte ha helt vitt på väggarna men funderar på någon form av ljus latte? Med något mörkare bruna köksluckor?
Har även funderat på ljust grått men tycker att latte känns mer hemtrevligt.
Men vad matchar man latte och brunt med för färg, i textilier och så?
Möblerna är till större delen vita även om jag hoppas kunna byta upp mig till trä (björk?) så småningom.

Jag har en ljus latte i vardagsrummet. vi har ekparkett, vita eller valnötsmöbler. Tycker att de flesta färger går bra. Vi har en del rött och grönt.

Liknande trådar

Hemmet Vad har ni för utemöbler? Vilket material och hur förvarar ni dem mellan säsongerna? Tar ni hand om dem på något sätt? Jag har aldrig...
Svar
17
· Visningar
923
Senast: cassiopeja
·
Fritid Ska till Stockholm 21-23 mars med familjen - alla vuxna. Det blir från fredag eftermiddag/kväll till söndag eftermiddag/kväll. Det vore...
Svar
8
· Visningar
467
Senast: Lightzone
·
Trädgård & Växter Eftersom mitt vedskjyve rasade förra vintern och den erbarmligt idiotiska stadsplaneringen i byhåla gör att jag inte får bygga ett...
Svar
9
· Visningar
506
Senast: Scata
·
Hemmet Dokumentförstörare för hemmabruk - vad har ni för erfarenheter? Tips på nån prisvärd som ändå funkar bra, inte överhettar efter tre...
Svar
4
· Visningar
251
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka