Mineur
Moderator
Samma här!Jag såg inte döskallarna alls förrän jag gick tillbaka och letade efter att du skrev att de skulle vara där![]()
Sen: "Ahaa, man kan ha både döskallar och blommor på samma gång!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samma här!Jag såg inte döskallarna alls förrän jag gick tillbaka och letade efter att du skrev att de skulle vara där![]()
Vilken härlig häst bildTills vidare får tavlan hänga ovanför sängen. Det gjorde den i förra boendet också. Den hänger på hängare som förra ägaren lämnade kvar (klistrade, så färgen lossnar när man tar bort dem) och sen får jag se om jag gör nån bättre lösning.
På bilden syns även min tillfälliga lösning på sänggavel på långsidan av sängen, det är dynan från utemöbeln. Funkar mycket bättre än förväntat.
Men jag har fortfarande inte köpt nån hallampa. Suck.
Visa bifogad fil 106271
Vilken härlig häst bild![]()
Samma här!Min hjärna bara "Vaddå döskallar, det är ju blommigt ju!"
Sen: "Ahaa, man kan ha både döskallar och blommor på samma gång!"
Kan vi få en stor bild på tapeten? Såg bara blommor först, innan jag letade efter döskallarna. Något annat finns inteDet är även ormar, korpar och spindlar![]()
Kan vi få en stor bild på tapeten? Såg bara blommor först, innan jag letade efter döskallarna. Något annat finns inte![]()
Det är verkligen så att allt smälter in bra! Häftig tapet, även om jag skulle ha mardrömmar om jag hade ormar på väggen :crazy1:
Det är verkligen så att allt smälter in bra! Häftig tapet, även om jag skulle ha mardrömmar om jag hade ormar på väggen :crazy1:
Trästegen är ascool, den hade jag gärna haft i mitt hemVisa bifogad fil 106730
Här är ena hörnet på andra avlånga väggen. Bordet hade jag som matbord tidigare, sedan som hallmöbel och nu tänker jag att den kan nog funka som skrivbord. Bokhyllan är en av pappas gamla, de matchar min så det blev en bra kombinationHar plockat ned lite böcker från mina andra bokhyllor som jag tänker ska kunna passa in här också.
Trästegen kommer inte stå kvar såklart![]()
Jag tycker också det, roligare än en metallstegeTrästegen är ascool, den hade jag gärna haft i mitt hem![]()