Insektsspray

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare svea08_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 21
  • Visningar Visningar 3 187
Sv: Insektsspray

svea08_ skrev:
Någon som kan tipsa om en BRA insektsspray som FUNKAR? och vart man kan köpa den..

Hej,

Fly Star som man kan köpa på Granngården använder vi och jag tycker det fungerar mycket bra. Kostar 240 kr för en flaska.

~Ingrid

Sv: Insektsspray

Jag brukar ha Equimins sommarspray när jag är ute och rider. På den ena pollen så funkar det ganska bra i ca en halvtimme och på den andra nästan inte alls:mad: .Men jag tycket att det är lite kul att det skiljer sig från häst till häst:D . Men jag tror inte att det finns några medel som funkar till 100% inte änns till 50% i flera timmar.

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 108
Senast: Görel
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
242
Senast: sweep
·
Utrustning Hej hej! Jag rider en ridtravare som fungerar superbra på hackamore men när han har ett bett (tredelat tränsbett) i munnen blir han... 2
Svar
33
· Visningar
1 219
Senast: sweep
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka