Inspiration: Bruna jackor!

Sv: Inspiration: Bruna jackor!

Hittade den just i en nätbutik till halva priset i den snygga bruna färgen och beställde raskt, snabb som jag är! MEN, nu när den redan är beställd undrar jag hur den är i storleken? Stor eller liten? Vad tycker du som har en, vilken storlek tog du och vilken brukar du ha?

Jag köpte en HV Polo brun vinterjacka med päls på eurohorse för halva priset.
Skitsnygg!

Jag har en i storleken 72, dvs en 36. Jag har 34-36, XS-S i mina kläder på överkroppen.
Tycker dock att den är lite tajt över höfterna, men å andra sidan så har jag väldigt breda höfter.

Hittade en litet bättre bild när jag har den på mig.
friends_by_tarjeis-d37yd37.jpg

Senast ändrad:

Jag fyndade en Pikeur Gitania jacka (jag typ dör så snygg den är), för 1099 kr på eurohorse i helgen :D
007-3.jpg

Hittade den just i en nätbutik till halva priset i den snygga bruna färgen och beställde raskt, snabb som jag är! MEN, nu när den redan är beställd undrar jag hur den är i storleken? Stor eller liten? Vad tycker du som har en, vilken storlek tog du och vilken brukar du ha?

Jag har strl 38/M på överkroppen, men får alltid gå upp en storlek till 40 när jag handlar något från Pikeur till överkroppen. Så jag har 40 i min Gitania.

Liknande trådar

Utrustning Är jackorna i Top Reiter små i storlek?
Svar
3
· Visningar
175
Senast: Ajda
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
420
Senast: Freazer
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 523
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 304

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka