Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ingen som har koll på bruna jackor?
Själv har jag bara en från Hööks som jag inte alls är nöjd med... Dragkedjan kärvar, den tål inget vatten och man blir genomsvettig i den:P
Mamma har både från Equipage och Mountain Horse. Jag har en från Back on Track (billig vinterjacka på gekås - ja tack!) men den är i kort modell, inte dressyrig alls
Annars hade vår butik snygga (på hängare, man vågar ju inte prova för då blir man fattig ) från både Pikeur och Eurostar när vi var där efter jul om jag inte minns helt fel.
Jag har en brun/beige/vit Kingslandjacka. Trivs bra i den, väldigt smidig att ha på sig och rida i, känner mig aldrig klumpig. Dock andas den rätt dåligt i förhållande till vad kostar så den är ingen höjdare att ut och powerwalka med hästen i
Jag har fått en jättegammal vinröd och brun jacka av en släkting som är från typ 80-90-talet. Den är verkligen jättefin och jättevarm. på ryggen står ett namn på ridklubben där jag kommer från så jag var lite osäker på om det är ok att ha den på en ny ridklubb. det var tydligen ok och det är jag glad för. jag vill verkligen inte slänga en så fin och funktionsduglig jacka.
Ingen aning, jag äger inget annat från BoT (jag varken tror på det eller vill ha "specialeffekter"), men jackan var den billigaste av de som var intressanta, skulle bara ha en stalljacka till det andra stallet Av samma anledning köpte jag KRITVITA termobyxor till samma stall, de var klart billigare än alla andra
Nåja, den är inte typiskt jättevarm iaf. Jag är lika stel/ond/spänd i rygg/nacke efter en träning med den jackan som annars. Och jag blir självklart jättevarm när jag bär bort hindren efteråt, som annars. Så, jag har faktiskt ingen aning, men jag märker inget spec iaf
När jag gick i skolan i Åre så lyckades våran klass få Mountain horse att sponsra oss med jackor. Kommer ej ihåg modellen men det är en brun figursydd vinterjacka, jag tycker den är snygg Ligger väl runt 1000-lappen i pris ute i butik
Lantbruksdjur Vi sålde baggen i förrgår. Har ännu inte bestämt hur vi ska göra i höst. Om vi ska betäcka tackorna på nytt, och i så fall vilka. Eller...
Hundavel & Ras Vill tillägga att jag sett en hel del sådana hundar dyka upp på vallhundsförmedlingen som inte har fysiska problem. Skulle nor ärligt...
Hästmänniskan Jag utgår från det. Han ska iaf göra bruksprov i år (valfritt ridet eller kört) men jag är okej om han inte skulle vara mer än insutten...