Installera Office utan startskiva??

Texaz

Trådstartare
Har precis köpt mig en mini-pc och upptäcker att det ju inte finns någon plats att sätta i installationsskivan :p

Kan jag installera det ändå och i såna fall HUR???

Sv: Installera Office utan startskiva??

Ett tips, om du inte nyköpt Office är att ladda hem Open Office, typ nästan likadant som Microsoft Office men gratis!

antingen köper du dig en extern optisk läsare,eller kopierar överskivan på usb på en annan dator, eller så laddar du hem en test-version från microsoft och hoppas på att det fungerar, eller så tar du hem en pirat-kopia av den produkten du har och använder din orginalnyckel för att aktivera det.

personligen är jag lat och skulle köra något av de två sista alternativen... jag vet faktiskt inte vad lagen säger om att ladda hem pirat-rippar till program man äger licenser på.

KL
men finns det ingen testversion på datorn?? Då är det bara att aktivera med hjälp av nyckeln till skivan annars kan du säkert ladda hem en testversion som du sedan aktiverar

Liknande trådar

IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen... 8 9 10
Svar
184
· Visningar
9 067
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
801
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
751
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 689
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka