Installeringsordning sims 3

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare coookie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 429
C

coookie

Visst stämmer det att man måste använda det senast utkomna expansionspacket i datorn när man spelar med expansions på sims ? Men vet någon hur det fungerar med prylpaket, om jag kan installera först tex. pets och sedan ett prylpaket och använda prylpaketet i datorn när jag spelar?

Sv: Installeringsordning sims 3

När man spelar använder man det senaste!
Har man orginal så kan man installera de andra spelen lite hur som helst efter grundspelet.
Har man inte orginal bör man ta dem i tur och ordning som de kommit ut, trixa och fixa med cracks etc.

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som har bredband på bundet avtal hos Tele2, kolla eran mail!! Det har gått en propp i huvet på nån chef på Tele2 för de tänker höja... 2
Svar
25
· Visningar
1 047
Senast: Enya
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
1 014
Hästmänniskan Vad använder ni för hörlurar när ni rider? Spanat länge nu på en lösning. Vill komma från att fippla med mobilen om det ringer, sen så...
Svar
5
· Visningar
456
Senast: Cattis_E
·
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 615
Senast: qitis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka