Intagningsproven till Hippologen?!

okej... tack så mkt.. =) är bra att få höra av någon som gjort proven... jag håller på att träna så mkt dressyr som möjligt just nu då det är min svagste punkt =) synd för det är ju den viktigaste delen... men men... går det inte i år så går det kanske nästa... :)
Förresten... var det trevliga hästar ni fick rida på ?? har drömt mardrömmar om att man skulle få rida nån riktigt hemsk häst som man knappt kunde få i form ens :D haha
 
Den hyrde in vissa deras var ok men vissa av dem de låna in vara stora och jobbiga att få i form men inte omöjliga.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 005
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 603
Hästmänniskan Hejsan! För första gången i mitt liv hade jag tänkt ha en betalande medryttare. Jag vill inte vara allt för kraftig och egentligen vill...
Svar
19
· Visningar
2 267
Anläggning Hej! Hade behövt få råd kring vad jag som ridskoleelev kan göra när jag ser att en häst på ridskolan rids även fast den visar tydliga...
2
Svar
20
· Visningar
1 732
Senast: BornAgain
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp