Intagningsproven till Hippologen?!

okej... tack så mkt.. =) är bra att få höra av någon som gjort proven... jag håller på att träna så mkt dressyr som möjligt just nu då det är min svagste punkt =) synd för det är ju den viktigaste delen... men men... går det inte i år så går det kanske nästa... :)
Förresten... var det trevliga hästar ni fick rida på ?? har drömt mardrömmar om att man skulle få rida nån riktigt hemsk häst som man knappt kunde få i form ens :D haha
 
Den hyrde in vissa deras var ok men vissa av dem de låna in vara stora och jobbiga att få i form men inte omöjliga.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
913
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
606
Senast: valy
·
Hästmänniskan För ett par månader sedan skrev jag ett inlägg om att börja rida igen, att söka mig tillbaka till ridskolan, ta privatlektioner, etc ...
Svar
10
· Visningar
1 075
Hästmänniskan Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 907

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp