Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ytterligare ett fynd:

"Läser igenom din profil och tycker du låter kul. Fast feminist? då får man hålla tungan rätt i mun så du inte blir militant på en :) Nåja, inget att förlora på att blåsa iväg ett mail, det blir bara ignorerat precis som alla de andra. dating lyckan ler inte på oss fula. "
Vilken fulltträff! Han har inte förstått din profil, han är rädd för feminister, han vet inte vad militant är och han är bitter.

:banghead:
 
Förresten fick jag ett skitroligt meddelande häromdagen!

Det var en medelålders man som skrev till mig att han hade en s k "kvinnlig vän" i min ålder, som han kunde tänka sig att "dela" med undertecknad eftersom han trodde att jag skulle passa henne. Om jag var intresserad skulle jag svara så kunde han "berätta mer".

Jag svarade att jag hellre pratade direkt med nämnda kvinna, via hennes egen profil om det fanns någon sådan (:D).

Han läste direkt men svarade inte förrän ett dygn senare. Då hette det:
"Återkoppling,
Du är ett år yngre än min vän vilket gör henne tveksam. Dessutom uttrycker du X i din presentationstext, vilket vi inte tycker om. Vi tror inte att du är rätt för oss, men lycka till i ditt framtida sökande."

Jag erkänner: jag skrattade.
 
Aaaaah:arghh: nu är du ju som ALLA ANDRA KVINNOR:arghh:
Tänker vara på utseendet. Johomen. Men det visste man ju från början. Tack för mig. :D
Jag svarade honom faktiskt, och sa som det var. Att det snarare var hans syn på vad feminism är och offerkoftan som gör att han blir ointressant, än hans utseende. Förväntar mig ett argt svar om bittra feminister och att kvinnor egentligen är de mest privilegierade i samhället, eftersom de får vårdnaden om barn samt är föremål för mäns åtrå. Nån som vill satsa emot? :D
 
Jag svarade honom faktiskt, och sa som det var. Att det snarare var hans syn på vad feminism är och offerkoftan som gör att han blir ointressant, än hans utseende. Förväntar mig ett argt svar om bittra feminister och att kvinnor egentligen är de mest privilegierade i samhället, eftersom de får vårdnaden om barn samt är föremål för mäns åtrå. Nån som vill satsa emot? :D

Nej!
 
Jag svarade honom faktiskt, och sa som det var. Att det snarare var hans syn på vad feminism är och offerkoftan som gör att han blir ointressant, än hans utseende. Förväntar mig ett argt svar om bittra feminister och att kvinnor egentligen är de mest privilegierade i samhället, eftersom de får vårdnaden om barn samt är föremål för mäns åtrå. Nån som vill satsa emot? :D
Det var ett schyst svar du gav honom!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 316
Senast: hundtant
·
Fordon Jag behöver fräscha upp bilens säten (tygsäten). Kommer hyra en sån där textil-/mattvättsmaskin och en av de som ska ge torrast...
Svar
10
· Visningar
370
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
456
Hemmet Fast varför köper du diskmaskiner som bara har 3 års garanti? Jag har haft två olika märken och båda har 5 år.
Svar
17
· Visningar
340
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp