Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Men vilken tönt! :mad:
Inte du alltså utan han.
Roar mig lite jag :angel:
Jag: Sorry, men här blir det ingen skillnad på humöret på grund av pms/mens som jag antar att du syftar på.
Han:jaså har du inga svängningar vid mens?
det är ju bra för dig.
skulle du gilla att bestämma lite mer än mannen i ett förhållande då.
Jag: Har aldrig haft och numera äter jag väldigt behändiga cerazette = mensfri och nej, jag är fortfarande inte speciellt dominant eller bossig av mig..

:D
 
Japp och jag har klargjort ett flertal gånger att jag inte är dominant eller bossig av mig så varför han envisas är för mig en gåta, men mensämnet var visst inte så kul ändå, för responsen blev en fråga om vad jag jobbar med :rofl:
Ja men det var ju han som började prata om mens...Sen var det inte kul längre :mad:
 
Jag blev less på en man som skrev långt och utförligt om hur tolerant han var, och att han minsann inte var rädd för intelligenta kvinnor. Jag avböjde, men han var ihärdig och ville veta min IQ. Tillslut skev jag bara att han helt enkelt skulle utgå från att jag med god marginal är smartare än honom, då blev han skitförbannad och ägnade tre-fyra mail åt att häva ur sig massa sexistiskt dravel om att "kvinnor som tror att de är något får skylla sig själva om de är singlar". Jag skickade då en länk till en artikel om att intelligenta kvinnor oftare är singlar - och blockade. Det kändes ganska bra.

Jag skrev faktiskt inte att jag ÄR smartare, bara att han skulle utgå från det. :devil:
 
Stackars lilla undergivna mensman, som så gärna vill vara cuckold att en sån man som han är, är väldigt långt från vad jag söker.. :(

Han:Skulle du gilla att ha en lite undergiven man?

Jag: Eftersom jag fortfarande Inte är speciellt dominant eller bossig, så nej det skulle jag inte gilla. Sök vidare så hittar du säkerligen vad du söker någon annanstans.

Han:Ok synd, skulle vilja ha en tjej som vill ligga med andra män.
 
Åter till mensämnet när inte jobbfrågan fick något svar.. O_o



Såååå vem är sugen på mensmannen @stjarnhimmel , någon?
Ett enastående fynd för den bossiga, dominanta kvinnan med riklig mens och rejäl pms vad det verkar :sneaky:
Jag kan vara bossig, dominant, ha mens och pms men jag känner inte för att slå till på det här exemplaret faktiskt.

Han demonstrerar ett ganska vanligt förekommande problem med undergivna män, ständigt objektifierande. Undergivna män som bara ser en som objekt ogillar jag starkt.

Det är en sak att tända på dominanta kvinnor, en annan att försöka göra något sexuellt av pms, av verklig ilska etc. Det är inte fel i sig att tända på det, man kan absolut leka med det på olika sätt, men när det inte går att på riktigt vara irriterad, arg eller ha en intensivare argumentation med någon utan att hen vill ligga så blir det frustrerande och nästintill förnedrande att se sina känslor reduceras till det.

Jag hade en sådan undergiven en gång som det inte gick att gräla med, det gick helt enkelt inte, för han gjorde det till något sexuellt. Så respektlöst och egocentriskt. Objektifierande.
Dessutom går det emot allt vad BDSM borde stå för att agera på sådana känslor, det ska inte komma från något negativt, därför gjorde det mig inte bara irriterad utan illa till mods när han undrade om jag inte kände för att slå honom. Jag slår inte någon av ilska, vem tror han att jag är? Vad tror han att den här sortens relation bygger på?

Det är män som inte förstår vad som krävs för att den här typen av förhållanden ska fungera, med den dynamiken, de har helt missat de grundläggande förutsättningarna och att det krävs en gemensam grund att stå på.

Nej tack.
 
Ämnar att genomföra mindre (inofficiell) studie om initiala kontakter på dejtingsajter. Har på HP konto med intetsägande profiltext och några helt vanliga bilder, godkänt sedan igår. Uppe på 33 meddelanden (jag svarar inte på dem så borde vara initialkontakter från olika personer, men inte dubbelkollat). Återkommer om en vecka eller så.
 
Vad är grejen med "Lust att prata lite?"

Gärna från folk som inte har fyllt i vare sig faktarutorna eller skrivit någon presentation.

Om de nu vill prata om något, varför gör de inte det? Jag är kass på kallprat i vanliga fall, att göra det med random anonym människa på internet blir inte ett dugg enklare. Jag har en ganska lång och genomtänkt presentation där jag tar upp en massa saker som folk skulle kunna nappa på och prata om. Tex "Åh, det har jag också spelat, hur gjorde du vid bossen XX för att inte Y skulle inträffa?". Men nä.
 
Ytterligare ett fynd:

"Läser igenom din profil och tycker du låter kul. Fast feminist? då får man hålla tungan rätt i mun så du inte blir militant på en :) Nåja, inget att förlora på att blåsa iväg ett mail, det blir bara ignorerat precis som alla de andra. dating lyckan ler inte på oss fula. "
 
Ytterligare ett fynd:

"Läser igenom din profil och tycker du låter kul. Fast feminist? då får man hålla tungan rätt i mun så du inte blir militant på en :) Nåja, inget att förlora på att blåsa iväg ett mail, det blir bara ignorerat precis som alla de andra. dating lyckan ler inte på oss fula. "
Åh, sexigt... Förstår att du genast svarade och att ni ska ha dejt ikväll.
 
Ytterligare ett fynd:

"Läser igenom din profil och tycker du låter kul. Fast feminist? då får man hålla tungan rätt i mun så du inte blir militant på en :) Nåja, inget att förlora på att blåsa iväg ett mail, det blir bara ignorerat precis som alla de andra. dating lyckan ler inte på oss fula. "

:rofl: Jag älskar martyrer. "Jag uttrycker mig sunkigt, sen talar jag redan nu om att du kommer dumpa mig för att jag är ful". :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Hiss till Garants Nöt & Grönt-färs! God smak men lite vattnigare konsistens än vanlig köttfärs, vilket inte är så konstigt med tanke på...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 320
Senast: hundtant
·
Fordon Jag behöver fräscha upp bilens säten (tygsäten). Kommer hyra en sån där textil-/mattvättsmaskin och en av de som ska ge torrast...
Svar
10
· Visningar
370
Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
458
Hemmet Fast varför köper du diskmaskiner som bara har 3 års garanti? Jag har haft två olika märken och båda har 5 år.
Svar
17
· Visningar
340
Senast: Niyama
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp