Inte bara nätdejting - del 5

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm, noll respons från dejten sen igår, så min gissning är att han fått kalla fötter men inte har ryggrad nog att säga det, utan istället bara skiter i att svara :meh:

Hmm, noll respons från dejten sen igår, så min gissning är att han fått kalla fötter men inte har ryggrad nog att säga det, utan istället bara skiter i att svara :meh:

Det där är så dåligt och gör mej så förbannad! :rage:
Hur svårt ska det va att bara säga/skriva vad man tycker och tänker..
Det får mej att vilja skriva en jätteharrang om hur illa det är och spy galla över personen i fråga -men det gör jag aldrig..

Hoppas du får en förklaring snart och att det i själva verket bara beror på att han har haft fullt upp som han inte har svarat! :)

Det där är så dåligt och gör mej så förbannad! :rage:

Hoppas du får en förklaring snart och att det i själva verket bara beror på att han har haft fullt upp som han inte har svarat! :)

Samma här, så jäkla fegt och vi har ju som sagt haft tät daglig kontakt ända fram till igår och planen var att ses idag...
Ser ju att han varit online, kommenterat och svarat andra och att han läst mina meddelanden, men inte svarat.
Därav drog jag slutsatsen att han ångrat sig, men är för feg för att säga det :wtf: och då får det vara, jag trugar ingen. Det är hans förlust liksom ;)

Jag kan ju ha fel och isf blir jag glad, men jag tvivlar tyvärr på att jag har fel.

Samma här, så jäkla fegt och vi har ju som sagt haft tät daglig kontakt ända fram till igår och planen var att ses idag...
Ser ju att han varit online, kommenterat och svarat andra och att han läst mina meddelanden, men inte svarat.
Därav drog jag slutsatsen att han ångrat sig, men är för feg för att säga det :wtf: och då får det vara, jag trugar ingen. Det är hans förlust liksom ;)

Jag kan ju ha fel och isf blir jag glad, men jag tvivlar tyvärr på att jag har fel.
Meh, ni har bestämt dejt och sen slutar han svara precis innan? Fan va lack jag blivit! :rage:

Meh, ni har bestämt dejt och sen slutar han svara precis innan? Fan va lack jag blivit! :rage:

Japp, vi har snackat ganska mycket om det, så allt var planerat, bokat och klart.
Sen igår när jag frågade hur det såg ut för dagen, mer exakt tid och så ------- nada noll och ingenting.

Gillar inte att bli lekt med jag, tar jag mig tid att lära känna någon, planera dejt osv så är det ett seriöst intresse från mitt håll och ingen lek. Vi är ju vuxna människor för tusan och inga småbarn :cautious:

Japp, vi har snackat ganska mycket om det, så allt var planerat, bokat och klart.
Sen igår när jag frågade hur det såg ut för dagen, mer exakt tid och så ------- nada noll och ingenting.

Gillar inte att bli lekt med jag, tar jag mig tid att lära känna någon, planera dejt osv så är det ett seriöst intresse från mitt håll och ingen lek. Vi är ju vuxna människor för tusan och inga småbarn :cautious:
Usch, du får tänka att det var tur att du märkte det nu så du slapp involvera dig mer i människan!

Amen asså va?! :mad:
Det finns typ ingenting som kan försvara ett sånt beteende, speciellt inte när du kan se att han läst och dessutom varit aktiv på andra sätt :rage:

"Dumpa" och gå vidare!

@Gnist Tråkigt beteende från hans sida! Ett nej är ju mycket bättre.

Kl. För ett tag sen var det en kille som tyckte att vi skulle ta en promenad, för att vi båda gillar Winnerbäck. Den blev av idag, och herregud vilken tråkig människa! Han kan såklart inte hjälpa att vi var totalt inkompatibla, jag var bara tvungen att få det ur mig.

Det är ju sånt man inte vet innan man träffas!
Vad gjorde du? Hur stod du ut? Tog du en genväg på promenaden för att korta ned den? :p
Jag är livrädd för att nåt sånt ska hända, att det liksom inte finns nåt att prata om :confused:

Jag får ev besök av en tindermatchning imorrn, han har vägarna förbi typ..
Vi har skrivit ett tag och det flyter liksom på, han verkar rolig, i text iaf.. Men tänk om han är skittråkig? :nailbiting::o

Det är ju sånt man inte vet innan man träffas!
Vad gjorde du? Hur stod du ut? Tog du en genväg på promenaden för att korta ned den? :p
Jag är livrädd för att nåt sånt ska hända, att det liksom inte finns nåt att prata om :confused:

Jag får ev besök av en tindermatchning imorrn, han har vägarna förbi typ..
Vi har skrivit ett tag och det flyter liksom på, han verkar rolig, i text iaf.. Men tänk om han är skittråkig? :nailbiting::o
Efter halva promenaden var vi rätt nära där jag bor, funderade faktiskt på att smita då. :p Men vi tog oss tillbaka till stan. Jag ansträngde mig inte särskilt mkt i att hålla igång samtalet. Inte han heller iof, han tyckte väl att jag var lika tråkig. :rofl:

Otroligt tröttsamt med de som tror att de skapar något intresse genom att komma med konstiga kommentarer, de är inte ens roliga och jag orkar inte slösa tid på idioter. :meh: :cautious:

Jag har haft mailkontakt i veckan med en kille som verkar ganska trevlig, men jag har varit lite tveksam. Vi pratade om att ses nästa vecka men efter några mail igår avstyrde jag det. Först fick jag frågan om vad jag gjorde. Satt på spårvagnen när jag läste det och hann inte svara. Då kom det ett till: "Inget svar? :( " Svarade som det var, att jag inte hann svara när jag läst det. Fick tillbaka: "Ok! Puss och kram!"

Öh... Vi har inte ens varit i närheten av några pussar eller kramar tidigare, så var det kom ifrån vet jag inte? Jag svarade efter en stund att jag tackar nej till dejt. Berättade att jag hade kontakt med ytterligare en kille som jag troligen kommer träffa nästa vecka, och att jag helst träffar en i taget. (Ingen lögn! Jag funkar så! ;) ) Fick tillbaka: "Åååååhhhh... Ditt misstag..."

Ok... Ja, men då vet jag! Kände mig på nåt sätt ännu mer nöjd med mitt beslut att inte träffa honom! ;)

Får se om det blir nån dejt med den andra killen eller om det mest är snack från hans sida... :cool:

Jag har haft mailkontakt i veckan med en kille som verkar ganska trevlig, men jag har varit lite tveksam. Vi pratade om att ses nästa vecka men efter några mail igår avstyrde jag det. Först fick jag frågan om vad jag gjorde. Satt på spårvagnen när jag läste det och hann inte svara. Då kom det ett till: "Inget svar? :( " Svarade som det var, att jag inte hann svara när jag läst det. Fick tillbaka: "Ok! Puss och kram!"

Öh... Vi har inte ens varit i närheten av några pussar eller kramar tidigare, så var det kom ifrån vet jag inte? Jag svarade efter en stund att jag tackar nej till dejt. Berättade att jag hade kontakt med ytterligare en kille som jag troligen kommer träffa nästa vecka, och att jag helst träffar en i taget. (Ingen lögn! Jag funkar så! ;) ) Fick tillbaka: "Åååååhhhh... Ditt misstag..."

Ok... Ja, men då vet jag! Kände mig på nåt sätt ännu mer nöjd med mitt beslut att inte träffa honom! ;)

Får se om det blir nån dejt med den andra killen eller om det mest är snack från hans sida... :cool:

Jag får utslag av folk som skriver puss och kram. Räcker med bara kram för att jag ska få kväljningar och inte svara

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat... 2
Svar
35
· Visningar
3 329
Senast: Palermo
·
  • Omröstning Omröstning
Relationer Om man är bilägare och singel är det ju rätt självklart att man kör själv, men när man lever i ett förhållande och delar hushåll, vem är... 7 8 9
Svar
173
· Visningar
6 260
Senast: Mia_R
·
Relationer Hej! Jag har börjat dejta en kille. Han är gullig och snäll och så, jag är 33 år och han är 28 år. Är 5 års åldersskillnad för mycket ? 2
Svar
34
· Visningar
2 461
Relationer Jag har funderat på en sak, i en bokserie jag läser just nu så är det ett gäng killar och ett gäng tjejer som alla "hör ihop" med en... 2
Svar
26
· Visningar
2 048
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka