NähäFinns väl cirka en biljon tjejer som "står för" att de gillar just traditionella könsrollerna?
Fattar inte vad som är så himla.
Jag tyckte det var lite underhållande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
NähäFinns väl cirka en biljon tjejer som "står för" att de gillar just traditionella könsrollerna?
Fattar inte vad som är så himla.
Haha.. Jag älskar att du står för det![]()
Ja. Jag säger ju att det är bra.Man kan ju älska att ha en trygg och beskyddande man, även om man i sig är självständig och dagligen dags gör kvinnligt "otraditionella" saker, så jag fattar inte heller din ""
Man kan ju älska att ha en trygg och beskyddande man, även om man i sig är självständig och dagligen dags gör kvinnligt "otraditionella" saker, så jag fattar inte heller din ""
Ja jo jag fattar det. Jag fattade bara inte varför eftersom det 1) inte är ovanligt och 2) knappast svårt att "stå för nåt" som är norm. Det var allt.Nähä
Jag tyckte det var lite underhållande
Nej det var inte negativt menatJag är väldigt stark och självständig i övrigt men jag gillar just den biten väldigt mycket.
Dock tolkade jag inte @stjarnhimmel som något negativt![]()
Hmm, noll respons från dejten sen igår, så min gissning är att han fått kalla fötter men inte har ryggrad nog att säga det, utan istället bara skiter i att svara![]()
Det där är så dåligt och gör mej så förbannad!
Hoppas du får en förklaring snart och att det i själva verket bara beror på att han har haft fullt upp som han inte har svarat!![]()
Meh, ni har bestämt dejt och sen slutar han svara precis innan? Fan va lack jag blivit!Samma här, så jäkla fegt och vi har ju som sagt haft tät daglig kontakt ända fram till igår och planen var att ses idag...
Ser ju att han varit online, kommenterat och svarat andra och att han läst mina meddelanden, men inte svarat.
Därav drog jag slutsatsen att han ångrat sig, men är för feg för att säga detoch då får det vara, jag trugar ingen. Det är hans förlust liksom
Jag kan ju ha fel och isf blir jag glad, men jag tvivlar tyvärr på att jag har fel.
Meh, ni har bestämt dejt och sen slutar han svara precis innan? Fan va lack jag blivit!![]()
Usch, du får tänka att det var tur att du märkte det nu så du slapp involvera dig mer i människan!Japp, vi har snackat ganska mycket om det, så allt var planerat, bokat och klart.
Sen igår när jag frågade hur det såg ut för dagen, mer exakt tid och så ------- nada noll och ingenting.
Gillar inte att bli lekt med jag, tar jag mig tid att lära känna någon, planera dejt osv så är det ett seriöst intresse från mitt håll och ingen lek. Vi är ju vuxna människor för tusan och inga småbarn![]()
Usch, du får tänka att det var tur att du märkte det nu så du slapp involvera dig mer i människan!
Japp, vi har snackat ganska mycket om det, så allt var planerat, bokat och klart.
Sen igår när jag frågade hur det såg ut för dagen, mer exakt tid och så ------- nada noll och ingenting.
Gillar inte att bli lekt med jag, tar jag mig tid att lära känna någon, planera dejt osv så är det ett seriöst intresse från mitt håll och ingen lek. Vi är ju vuxna människor för tusan och inga småbarn![]()
@Gnist Tråkigt beteende från hans sida! Ett nej är ju mycket bättre.
Kl. För ett tag sen var det en kille som tyckte att vi skulle ta en promenad, för att vi båda gillar Winnerbäck. Den blev av idag, och herregud vilken tråkig människa! Han kan såklart inte hjälpa att vi var totalt inkompatibla, jag var bara tvungen att få det ur mig.
Efter halva promenaden var vi rätt nära där jag bor, funderade faktiskt på att smita då.Det är ju sånt man inte vet innan man träffas!
Vad gjorde du? Hur stod du ut? Tog du en genväg på promenaden för att korta ned den?
Jag är livrädd för att nåt sånt ska hända, att det liksom inte finns nåt att prata om
Jag får ev besök av en tindermatchning imorrn, han har vägarna förbi typ..
Vi har skrivit ett tag och det flyter liksom på, han verkar rolig, i text iaf.. Men tänk om han är skittråkig?![]()
Jag har haft mailkontakt i veckan med en kille som verkar ganska trevlig, men jag har varit lite tveksam. Vi pratade om att ses nästa vecka men efter några mail igår avstyrde jag det. Först fick jag frågan om vad jag gjorde. Satt på spårvagnen när jag läste det och hann inte svara. Då kom det ett till: "Inget svar?" Svarade som det var, att jag inte hann svara när jag läst det. Fick tillbaka: "Ok! Puss och kram!"
Öh... Vi har inte ens varit i närheten av några pussar eller kramar tidigare, så var det kom ifrån vet jag inte? Jag svarade efter en stund att jag tackar nej till dejt. Berättade att jag hade kontakt med ytterligare en kille som jag troligen kommer träffa nästa vecka, och att jag helst träffar en i taget. (Ingen lögn! Jag funkar så!) Fick tillbaka: "Åååååhhhh... Ditt misstag..."
Ok... Ja, men då vet jag! Kände mig på nåt sätt ännu mer nöjd med mitt beslut att inte träffa honom!
Får se om det blir nån dejt med den andra killen eller om det mest är snack från hans sida...![]()